Beantwoord

15 euro extra betalen voor internet in frankrijk ??

• 28 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 234 Bekeken

Badge

Ik vindt simpel wel simpel duur worden zo !

Je MB`s vliegen je bundel uit.   dat gaat best snel.

Maar nu staat er op mijn rekening ook nog extra kosten vermeld voor internet gebruik in frankrijk.

Kan dat maar zo ?? is dat niet een beetje vreemd .

icon

Beste antwoord door Alexandra 30 oktober 2019, 09:27

Bonjour @Jeffrey

Welkom op onze Community :)

Je kan in Frankrijk je bundel gebruiken zoals je dat in Nederland ook doet. Er worden pas tarieven in rekening gebracht als je bundel op is. Je kan deze kosten voorkomen door je Plafond in te stellen, of je internet uit te zetten als je de 80% of 100% melding hebt ontvangen. 

Voor 3 september 2019 viel Monaco nog buiten zone 1 waardoor er kosten voor internet in rekening zijn gebracht. Hierdoor kon je ongemerkt kosten maken als je verbonden was met een netwerk in Monaco. Kan het zijn dat je kosten hierdoor gemaakt zijn? In dat geval kan je even contact met ons opnemen.

Je kan op je Mijn Simpel pagina onder het kopje ‘Verbruiksspecificatie’ je huidige verbruik en de kosten zien. Onder het kopje ‘Facturen’ vind je de specificatie als je verbruik al in rekening is gebracht. Hier vind je meer informatie en tips over je abonnement in het buitenland. 

Groetjes, Alexandra

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Badge +8

Bonjour @Jeffrey

Welkom op onze Community :)

Je kan in Frankrijk je bundel gebruiken zoals je dat in Nederland ook doet. Er worden pas tarieven in rekening gebracht als je bundel op is. Je kan deze kosten voorkomen door je Plafond in te stellen, of je internet uit te zetten als je de 80% of 100% melding hebt ontvangen. 

Voor 3 september 2019 viel Monaco nog buiten zone 1 waardoor er kosten voor internet in rekening zijn gebracht. Hierdoor kon je ongemerkt kosten maken als je verbonden was met een netwerk in Monaco. Kan het zijn dat je kosten hierdoor gemaakt zijn? In dat geval kan je even contact met ons opnemen.

Je kan op je Mijn Simpel pagina onder het kopje ‘Verbruiksspecificatie’ je huidige verbruik en de kosten zien. Onder het kopje ‘Facturen’ vind je de specificatie als je verbruik al in rekening is gebracht. Hier vind je meer informatie en tips over je abonnement in het buitenland. 

Groetjes, Alexandra

Badge

Hallo Alexandra

Ik vindt dit echt super waardeloos !  ik weet zeker dat ik niet buiten mijn bundel heb ge-internet

Ik heb in totaal 5gb internet ik heb het 5 keer opgewaardeerd met 7 euro

Hoe kan ik dit bewijzen dat dit niet zo is ? jullie maken een afschrift met daarop de kosten :

23-10-2019 18:29:18 in buitenland 0.00 MB € 0,000
23-10-2019 18:29:44 in buitenland 1,485.22 MB € 15,470
24-10-2019 00:29:40 in buitenland 9.52 MB € 0,000

Gr Jeffrey

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Jeffrey , aan het verbruik in de tabel te zien lijkt het erop dat de eigen bundel op was en verbruik is doorgelopen buiten de bundel. De sessie daarna valt wel weer binnen de bundel, wat kan door bijvoorbeeld een MB-aanvuller.

Om dit nader te bekijken raad ik aan om even contact met de klantenservice op te nemen. Daar hebben we namelijk inzicht in jouw abonnement en verbruik.

Groet, Sanne

Badge

Ja precies dat verwachte ik al hier zit ik dus 2 jaar aan vast deze service .

ik heb nou een totaal rekening van 62,50

Hoe werkt het als ik nu mijn nummer over wil zetten op een andere aanbieder of kan ik mijn nummer niet t overzetten zolang als dit contact duurt ?

Jullie mogen mij dan een ander telefoon nummer geven .

Groeten Jeffrey

Reputatie 2
Badge +7

Ja precies dat verwachte ik al hier zit ik dus 2 jaar aan vast deze service .

ik heb nou een totaal rekening van 62,50

Hoe werkt het als ik nu mijn nummer over wil zetten op een andere aanbieder of kan ik mijn nummer niet t overzetten zolang als dit contact duurt ?

Jullie mogen mij dan een ander telefoon nummer geven .

Groeten Jeffrey

Zolang een contract loopt, kan het nummer niet worden overgezet. Wel is het mogelijk om voor een lopend abonnement een nieuw nummer te krijgen. Het huidige nummer komt dan wel te vervallen. 

Groetjes, Sanne

Badge

Oke dan zou ik graag mijn nummer overzetten en een nieuw nummer krijgen voor mijn simpel abonnement.

Hoe kan ik dit het het beste regelen ?

Reputatie 1
Badge +8

Oke dan zou ik graag mijn nummer overzetten en een nieuw nummer krijgen voor mijn simpel abonnement.

Hoe kan ik dit het het beste regelen ?

Hi Jeffrey. Jouw nummer kan niet overgezet worden als je een actief abonnement hebt. Mijn collega Sanne gaf aan dat je wel een nieuw nummer kan kiezen. Je huidige nummer komt dan te vervallen. Die kan je dus niet meer blijven gebruiken. Is het een mogelijkheid dat je toch even contact opneemt met onze klantenservice? Dan kunnen we echt even met jouw verbruik meekijken want nu kunnen we er niet zo veel over zeggen.

Groetjes, Alexandra

Reageer