Ik vindt simpel wel simpel duur worden zo !
Je MB`s vliegen je bundel uit. dat gaat best snel.
Maar nu staat er op mijn rekening ook nog extra kosten vermeld voor internet gebruik in frankrijk.
Kan dat maar zo ?? is dat niet een beetje vreemd .
Ik vindt simpel wel simpel duur worden zo !
Je MB`s vliegen je bundel uit. dat gaat best snel.
Maar nu staat er op mijn rekening ook nog extra kosten vermeld voor internet gebruik in frankrijk.
Kan dat maar zo ?? is dat niet een beetje vreemd .
Beste antwoord door Alexandra
Bonjour
Welkom op onze Community :)
Je kan in Frankrijk je bundel gebruiken zoals je dat in Nederland ook doet. Er worden pas tarieven in rekening gebracht als je bundel op is. Je kan deze kosten voorkomen door je Plafond in te stellen, of je internet uit te zetten als je de 80% of 100% melding hebt ontvangen.
Voor 3 september 2019 viel Monaco nog buiten zone 1 waardoor er kosten voor internet in rekening zijn gebracht. Hierdoor kon je ongemerkt kosten maken als je verbonden was met een netwerk in Monaco. Kan het zijn dat je kosten hierdoor gemaakt zijn? In dat geval kan je even contact met ons opnemen.
Je kan op je Mijn Simpel pagina onder het kopje ‘Verbruiksspecificatie’ je huidige verbruik en de kosten zien. Onder het kopje ‘Facturen’ vind je de specificatie als je verbruik al in rekening is gebracht. Hier vind je meer informatie en tips over je abonnement in het buitenland.
Groetjes, Alexandra
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.