Beantwoord

1Gb extra of maar 500Mb

  • 12 November 2020
  • 5 reacties
  • 275 Bekeken

Badge

Hoi daar,

2 Jaar geleden al verlengd, toen aanbieding van 4 naar 4,5Gb per maand. Nu wordt er aanbieding gedaan van 4 naar 5 Gb wat dus eigenlijk neerkomt op 500Mg extra. Vindt dat gezien de aanbiedingen wat magertjes. Zit er geen 5.5Gb in?

En hoe zit het met real 5G tzt, nieuw Abo of hoe dan?

Groet,

Paul

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 November 2020, 09:12

Bekijk origineel

5 reacties

Beste @PaulMes

Ten eerste van harte welkom op onze Community! 

De extra GB is alleen van toepassing op onze beste verlengdeal. Dus mocht je over een bundel van 4 GB beschikken, dan krijg je er nu gratis 1 GB extra bij. 
Daarnaast ontvangen onze klanten een persoonlijke verlengkorting van ons! Dit zie je terug in jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina, onder het kopje abonnement. 

Verlengen is echter niet verplicht. Je kan de verlenging ook nog even uitstellen, en afwachten totdat er een nieuwe actie online komt te staan! 

5G is er nog niet, hier wordt echter wel hard aan gewerkt. Zodra hier meer over bekend is, zullen wij onze klanten hier direct van op de hoogte stellen. 

Groet, 

Lisa

Badge

Hoi daar,

 

Ja idd, ik heb een 4Gb abo. Dat is 2 jaar geleden verhoogt bij verlenging naar 4.5Gb.

M.a.w. 1Gb erbij is niet geheel waar, slechts een verhoging van 500Mb resteert.

Beetje flauw om nu die 500Mb als extra 2 jaar geleden te vergeten. Jammer.

Reputatie 4
Badge +8

Hi @PaulMes,

Twee jaar geleden bestond die actie nog niet en kon het zodoende niet toegevoegd worden. Toentertijd was de invulling van de bundels overigens ook anders. Daar je 2 jaar geleden een verlenging hebt toegepast en daarbij voor de bundel van 4.5 GB hebt gekozen maak je geen gebruik meer van de 4 GB bundel die je had. Met een verlenging vervang je immers de bundel die je hebt en maak je gebruik van de bundel die je bij de verlenging hebt gekozen.

Groetjes,

Phil

Badge

Hi Phil,

Dank voor je uitleg. 

Acties bestaan zo wie zo niet lang.

Maar wat bij mij achter blijft is, wiens probleem is het nu? Jullie systemen of verkeerde actie gekozen?

Groet,

Paul

Ps, Verder wel tevreden hoor.

Reputatie 4
Badge +8

Hi Phil,

Dank voor je uitleg. 

Acties bestaan zo wie zo niet lang.

Maar wat bij mij achter blijft is, wiens probleem is het nu? Jullie systemen of verkeerde actie gekozen?

Groet,

Paul

Ps, Verder wel tevreden hoor.

Ik denk niet dat het echt een kwestie is van een schuldige partij. De acties veranderen simpelweg regelmatig. Hoe voordelig het is verschilt per situatie en abonnement en is afhankelijk van welke bundel je hebt. De bundel van 4.5 GB die je hebt, bieden we niet meer aan waardoor je die niet terugziet bij het verlengen. De bundel van 4 GB komt daar het dichtst bij in de buurt en bij die bundel ontvang je tijdelijk een extra GB waardoor je op 5 GB per maand uitkomt als je voor die bundel kiest. 

Bij een bundelwijziging of verlenging kies je altijd voor een bundel die je huidige bundel vervangt. Kort gezegd staat je huidige bundel in zo'n situatie dus los van wat je kiest en dien je enkel naar de bundels te kijken die beschikbaar zijn en is het raadzaam om de bundel te kiezen die het beste bij je wensen/verbruik past.

Overigens wel fijn om te lezen dat voor de rest alles naar wens is! :smiley:

Reageer