2 simkaarten internet verbruik maar op 1 kaart

  • 1 August 2023
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Ik heb 2 simkaarten van simpel ( gekoppeld) een met 12000 en een met 14000 internet, maar van de 2e kaart met 14000 wordt nooit internet verbruikt. Kan ik instellen dat als het ene internet op is het volgende wordt opgemaakt?( Ik heb een samsung galaxy A13.)

Bellen en whatsappen staat per kaart en per nummer ingesteld maar internet gaat allemaal van kaart 1 volgens mij.

 

Hartelijk dank.

Snowboard 8 maanden geleden

Hi @Cora 

Dat kan zeker. Dit gebeurt niet automatisch maar als het goed is dan kun je bij instellingen, mobiele netwerken, simkaarten. Welke simkaart (welk sim slot) data gebruikt instellen wanneer jij dat wilt.

 

Bellen en whatsappen staat per kaart en per nummer ingesteld maar internet gaat allemaal van kaart 1 volgens mij.

Dit klopt dus niet.  Ingesteld staat: Oproepen, sms en internet per simkaart (of eerst vragen bellen) 

 

 

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Hi @Cora 

Dat kan zeker. Dit gebeurt niet automatisch maar als het goed is dan kun je bij instellingen, mobiele netwerken, simkaarten. Welke simkaart (welk sim slot) data gebruikt instellen wanneer jij dat wilt.

 

Bellen en whatsappen staat per kaart en per nummer ingesteld maar internet gaat allemaal van kaart 1 volgens mij.

Dit klopt dus niet.  Ingesteld staat: Oproepen, sms en internet per simkaart (of eerst vragen bellen) 

 

 

 

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Cora

Welkom op onze community! 

Je hebt al het juiste antwoord gekregen van @Snowboard 😄 
In jouw instellingen kan je selecteren van welke simkaart je gebruik wilt maken. Wil je switchen van abonnement? Dan zou je dit even handmatig moeten instellen. 
Ik raad je aan om jouw toestelhandleiding te raadplegen hoe je dit kan instellen/wijzigen, helaas gaan wij hier niet over en kunnen dit dan ook niet voor jou wijzigen. 

Fijne dag! 

Groetjes, Noor
Simpel

 

Reageer