Beantwoord

4G heeft niet gewerkt vanaf begin abonnemnet

  • 26 juli 2020
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Badge

- Merk & type toestel + versie besturingssysteem

Apple Iphone 8 13.3.1
- In welke ander toestel (merk en type toestel) je de simkaart hebt getest met datum & tijdstip

Apple Iphone 6 12.4.6  getest zondag 26 juli 2020 21:30
uur

- 3 websites die je geprobeerd hebt te bezoeken in de afgelopen 12 uur met datum, tijdstip en postcode van je locatie

nu.nl, nrc.nl, voetbal.nl

Simcard doet het in beide toestellen niet. Nummer eindigt op 06-****8621. Postcode xxxxXX

[Edit Phil: Adres verwijderd]

icon

Beste antwoord door Phil 28 juli 2020, 10:46

Goedemorgen @Ditmar,

Balen dat je tot op heden nog helemaal geen gebruik hebt kunnen maken van de 4G verbinding!

Gezien de informatie die je hier deelt ga ik er vanuit dat je informatie omtrent een lopend onderzoek aanlevert. Via dit kanaal kan ik echter niet bijster veel met deze gegevens aangezien het een specifieke situatie omtrent de gebruikservaring van je abonnement gaat, daarom raad ik je aan om contact met onze klantenservice op te nemen. Dan pakken we je abonnement erbij en kijken we met je mee.

Voor extra tests en tips kan je overigens ook nog een kijkje in deze topic nemen, wellicht krijg je de verbinding daarmee al aan de praat zonder tussenkomst van onze klantenservice.

Succes!

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Goedemorgen @Ditmar,

Balen dat je tot op heden nog helemaal geen gebruik hebt kunnen maken van de 4G verbinding!

Gezien de informatie die je hier deelt ga ik er vanuit dat je informatie omtrent een lopend onderzoek aanlevert. Via dit kanaal kan ik echter niet bijster veel met deze gegevens aangezien het een specifieke situatie omtrent de gebruikservaring van je abonnement gaat, daarom raad ik je aan om contact met onze klantenservice op te nemen. Dan pakken we je abonnement erbij en kijken we met je mee.

Voor extra tests en tips kan je overigens ook nog een kijkje in deze topic nemen, wellicht krijg je de verbinding daarmee al aan de praat zonder tussenkomst van onze klantenservice.

Succes!

Groetjes,

Phil

Reageer