Skip to main content
Per 1 mei heb ik mijn abonnement verlegd met 4G, alleen werkt mijn 4G helemaal niet. Mijn telefoon/Iphone6 is goed ingesteld en heeft eerder 4G gehad. Hoe kan ik dit oplossen?
Hoi Sandmein, leuk dat je je aangemeld hebt bij onze Community, welkom! En leuk dat je verlengd hebt :)

Minder leuk dat je 4G het niet doet, daar gaan we je verder mee helpen. Je geeft al aan dat je toestel goed is ingesteld. Wil je controleren of je APN instellingen op Simpel staan? Je vindt hier hoe je dat kunt doen.



Misschien staat je 'Internet' uit via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Dat kun je zien onder het kopje 'Sim en Instellingen'. Helpt dit ook niet?

Dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Als je je simkaart eerst in een ander toestel test, kunnen we je sneller helpen :)



Succes!



Groetjes, Alexandra

Reageer