Beantwoord

5g

  • 17 February 2023
  • 5 reacties
  • 3351 Bekeken

Nu ander prijsvechters met 5g komen kan dit binnenkort ook bij simpel?

icon

Beste antwoord door Noor 21 February 2023, 15:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Bertin Seppenwoolde,

Goed dat je een kijkje neemt op onze Community!

Op dit moment is het nog onduidelijk óf en wanneer wij 5G-netwerk gaan aanbieden. Inderdaad doen steeds meer ‘prijsvechters’ mee met de trend. Wie weet zijn wij binnenkort aan de beurt!

Onze klanten zullen de eerste zijn die we op de hoogte brengen.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine 

Simpel

Reputatie 6

Janine schreef: 

Op dit moment is het nog duidelijk óf en wanneer wij 5G-netwerk gaan aanbieden

Ik denk dat @Janine bedoeld onduidelijk. Zijn maar 2 letters dus scheelt niet heel erg veel. 😅

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Snowboard,

Je hebt helemaal gelijk! Bedankt voor de heads up! 😉 
Ik pas het gelijk aan zodat er geen verwarring ontstaat. 

Groetjes, 
Noor
Simpel

Als jullie naar 5G gaan mag je dan ook op 4G blijven gebruiken i.p.v 5G? blijft de kwaliteit dan gewoon goed zoals altijd ?

Reputatie 2
Badge +7

Hey @omeromer ,

Begrijpelijke vraag hoor!

Afgelopen jaar is het 2G netwerk langzaamaan verdwenen. 3G is nog wel beschikbaar. Omdat er geen informatie is over 5G op dit moment, kan ik enkel gokjes en aannames doen en zal je mijn antwoord dus niet als feit moeten beschouwen 😅.

Als het een beetje hetzelfde gaat verlopen als met het verdwijnen van het 2G netwerk, vermoed ik dat er ,om ruimte te maken voor het 5G netwerk, misschien beperkt wordt op het 3G netwerk. 4G netwerk zal hoogstwaarschijnlijk altijd beschikbaar zijn, dit omdat er veel toestellen zijn die bijvoorbeeld geen 5G netwerk aanbieden. Wanneer de tijd rijp is, krijg je informatie van ons!

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer