Beantwoord

5G netwerk i.c.m. verlengen

  • 28 May 2020
  • 5 reacties
  • 4470 Bekeken

ik kan op dit moment mijn abbonement verlengen en zou dit ook graag willen. Echter staat hierbij dat dit voor 4g is. Als ik mijn abbonement nu verleng voor 2 jaar en in die tussentijd is er 5g netwerk beschikbaar voor Simpel, krijg ik dan ook automatisch beschikking over 5g of moet ik dan wachten tot die 2 jaar verstreken zijn?

Ik hoor het graag :)

 

Met vriendelijke groet,

Lisanne

icon

Beste antwoord door Karin303 28 May 2020, 18:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

5G is er nog niet, wanneer het beschikbaar is kunnen bestaande klanten er tzt natuurlijk gebruik van maken

Inmiddels heeft T-mobile een dekkend 5G netwerk uitgerold. Simpel maakt gebruik van T-mobile. Ik heb inmiddels een iPhone 12 welke 5G ondersteund, echter een 4G Simpel abonnement. 
hoe kan ik toch gebruik gaan maken van 5G?

 

Reputatie 6
Badge +9

Dat kan nog niet bij Simpel,   Wellicht zullen er in de toekomst nieuwe 5G  abonnementen aangeboden worden,  Tmobile  zelf bied 5G sim only abonnementen aan vanaf 15,50 per maand....

ik kan op dit moment mijn abbonement verlengen en zou dit ook graag willen. Echter staat hierbij dat dit voor 4g is. Als ik mijn abbonement nu verleng voor 2 jaar en in die tussentijd is er 5g netwerk beschikbaar voor Simpel, krijg ik dan ook automatisch beschikking over 5g of moet ik dan wachten tot die 2 jaar verstreken zijn?

Ik hoor het graag :)

 

Met vriendelijke groet,

Lisanne

Als je 5G wilt dan zou ik in dit geval overstappen naar een provided die dit al bied. 
ondanks dat Simpel het netwerk gebruikt van een provider die dit wel al aanbied, blijft Simpel zoals ze zelf zeggen er hard aan werken. 
mom daar dan maar gebruik te maken van een verlenging in de hoop dat 5G beschikbaar komt voor Simpel abonnementen is te makkelijk gezegd. 
zo ben je dadelijk weer veel verder in je abonnement en heb je nog steeds geen 5G. aar ondertussen hang je dan wel weer 2 jaar aan een Simpel abonnement. 

dus niet verlengen en wachten op 5G, of op zeker gaan en overstappen naar een provider doe dit nu wel aan bied.

het is al Lang genoeg aangekondigd geweest dat 5G er aan komt. 
mals een provider dit nu nog steeds niet kan bieden dan is dit op zijn minst vreemd te noemen. 

IDD Hendrik14570
 

Reageer