Beantwoord

Abonnement aanpassen eerst verhogen en daarna weer verlagen?

  • 2 mei 2019
  • 1 reactie
  • 496 Bekeken

Hoi, ik wil een maand een hoger/duurder abonnement uitproberen, nu vroeg ik me af of het mogelijk is om de opvolgende maand weer een lager/goedkoper abonnement te nemen?

Groetjes!
icon

Beste antwoord door Ilan 3 mei 2019, 15:03

Hallo Lenny,
Welkom op onze community!

Het wijzigen van je bundels is mogelijk bij Simpel!. Je kan elke maand opnieuw een bundelwijziging aanvragen. De bundels gaan dan de eerstvolgende bundelperiode in.
Wees er wel bewust van dat als je nu gebruik maakt van een actie, je bundels ook een actietarief hebben.
Bij het wijzigen kan je kiezen uit een aantal aangeboden bundels. Deze bundels hebben geen actietarieven en je kan na het wijzigen van je bundels niet meer terug naar een oude bundel.

Op je persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje abonnement zie je de beschikbare bundels waar je uit kunt kiezen.
oor vragen over de mogelijke bundels bij het wijzigen kan je contact opnemen met de Simpel Klantenservice.

Voor vragen over de mogelijke bundels bij het wijzigen kan je ook contact opnemen met onze Klantenservice.

Groet,
Ilan
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7
Hallo Lenny,
Welkom op onze community!

Het wijzigen van je bundels is mogelijk bij Simpel!. Je kan elke maand opnieuw een bundelwijziging aanvragen. De bundels gaan dan de eerstvolgende bundelperiode in.
Wees er wel bewust van dat als je nu gebruik maakt van een actie, je bundels ook een actietarief hebben.
Bij het wijzigen kan je kiezen uit een aantal aangeboden bundels. Deze bundels hebben geen actietarieven en je kan na het wijzigen van je bundels niet meer terug naar een oude bundel.

Op je persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje abonnement zie je de beschikbare bundels waar je uit kunt kiezen.
oor vragen over de mogelijke bundels bij het wijzigen kan je contact opnemen met de Simpel Klantenservice.

Voor vragen over de mogelijke bundels bij het wijzigen kan je ook contact opnemen met onze Klantenservice.

Groet,
Ilan

Reageer