Skip to main content
Beantwoord

Abonnement gebruiken in Griekenland

  • 25 June 2024
  • 5 reacties
  • 155 Bekeken

Mijn vrouw heeft in Turkije het internet en bellen uitgezet.

Nu is ze in Griekenland en heeft internet en bellen buitenland weer aan gezet maar krijg geen verbinding

Simpel geeft nu een Error Code 2.

Daarna heeft ze handmatig een netwerk operator gekozen ,heeft wel een internet verbinding maar is heel erg traag.

 

 

 

5 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Hi @Pelgrim48,

 

Heerlijk op vakantie, maar met traag internet. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik los dit probleem graag met je op. Zou je mij kunnen vertellen met welk netwerk jouw vrouw verbonden is in Griekenland?

 

Groet, Jahduar 

Simpel

Geachte.

Ik weet niet met wel net werk ze was verbonden.Ik had haar uitgelegd hoe ze handmatig een netwerk operator moest selecteren omdat ze op de Simpel app,internet en bellen in het buitenland ,weer aan had gezet omdat Griekenland zone 1 is en dus met haar eigen bundel kon internetten en Bellen.Maar toen de error code 2 te zien kreeg.Het handmatig gekozen netwerk was heel traag. Inmiddels heeft ze Griekenland weer verlaten en is ze weer in Turkije (op cruise).Gebruikt nu alleen wifi als dat aanwezig is.Ik weet niet zeker of ze nog in Griekenland komt als dat zo is dan zal ik vragen met welk netwerk ze was verbonden.

In ieder geval bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet A.Pelgrim 

 

Geachte.

Mijn vrouw is terug in Griekenland en heeft weer handmatig een netwerk operator geselecteerd 

ze maakt nu gebruik van het Vodafone netwerk en is nu wel sneller als voorheen.

Met vriendelijke groet A.Pelgrim.

Reputatie 1
Badge +3

Goedemorgen @Pelgrim48,

 

Fijn om te lezen dat de verbinding ondertussen beter is.
En natuurlijk is het ook handig om te weten, dat je voortaan met het Vodafone netwerk kan verbinden, als je in Griekenland bent.
Mocht je toch nog problemen ervaren met het abonnement, dan hoor ik natuurlijk graag, zodat we dit verder met je op kunnen pakken.

Groet, Jahduar

Simpel

Mijn vrouw is inmiddels terug en vertelde dat het niet optimaal werkte.De ene keer iets beter dan de andere keer maar verre van ideaal .Het is nu ook jammer, omdat ze niet veel data gebruikt van haar bundel , dat ze heeft nu nog 13548 MB over en die loopt over3 dagen af.Ze is de meeste tijd online gegaan als er WIFI aanwezig was.En af en toe met Vodafone Simpel in Griekenland.Maar nogmaals het was verre van ideaal.Hopend u weer wat meer geïnformeerd hebbend bij deze.

Met vriendelijke groet A.Pelgrim.

Reageer