Skip to main content
Antwoord

Abonnement omzetten

  • February 25, 2021
  • 2 reacties
  • 1724 Bekeken

Eefje

Op de site van Simpel promoten jullie met een deal voor 8000 mb / €10,00

 

Ik wil mijn abonnement graag omzetten maar de enige deals die in mijn simpel verschijnen zijn duurder. 

 

Ik wil graag contact hebben met iemand die dit voor mij kan oplossen, mijn nummer is 06xxxxxxxx.

[Edit Phil: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy]

Beste antwoord door Phil

Hi @Eefje,

Welkom op de Community!

Het wijzigen van het abonnement kan op verschillende manieren. Zo kan je via je Mijn Simpel account bijvoorbeeld een bundelwijziging doen. Hiermee breng je een wijziging aan in je lopende abonnement, daarbij kan je kiezen uit de bundels die in je Mijn Simpel account naar voren komen. De prijzen van deze bundels liggen een fractie hoger dan je bijvoorbeeld op de site ziet, dit heeft ermee te maken dat er bij een bundelwijziging geen actietarieven worden toegepast.

Vanaf 6 manden voor het einde van je huidige contract geven we je ook de mogelijkheid om je abonnement bij ons te verlengen, hierbij ga je een nieuw contract aan voor een periode van één of twee jaar. Bij het verlengen kan je gebruikmaken van de actiebundels waaronder de (tijdelijke) actiebundels die je nu op onze site ziet.

Groetjes,

Phil

2 reacties

Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • February 25, 2021

https://www.simpel.nl/contact

 

Hallo.Eefje,

 

Het is me niet helemaal duidelijk wat je precies wilt, een bestaand abonnement omzetten kan niet.Als je wil.verlengen kan dat 6 maanden voor het einde van je contract....Ook is het af te raden je tel.nr op een openbaar forum te plaatsen....


Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 26, 2021

Hi @Eefje,

Welkom op de Community!

Het wijzigen van het abonnement kan op verschillende manieren. Zo kan je via je Mijn Simpel account bijvoorbeeld een bundelwijziging doen. Hiermee breng je een wijziging aan in je lopende abonnement, daarbij kan je kiezen uit de bundels die in je Mijn Simpel account naar voren komen. De prijzen van deze bundels liggen een fractie hoger dan je bijvoorbeeld op de site ziet, dit heeft ermee te maken dat er bij een bundelwijziging geen actietarieven worden toegepast.

Vanaf 6 manden voor het einde van je huidige contract geven we je ook de mogelijkheid om je abonnement bij ons te verlengen, hierbij ga je een nieuw contract aan voor een periode van één of twee jaar. Bij het verlengen kan je gebruikmaken van de actiebundels waaronder de (tijdelijke) actiebundels die je nu op onze site ziet.

Groetjes,

Phil