Beantwoord

Abonnement verlengen met 10 GB bundel

  • 25 May 2020
  • 2 reacties
  • 246 Bekeken

Badge

Wil me ouden houden want .wat ik nu heb is nog steeds het hoogste kwa internet liefs wil ik internet onbeperkt hebben want nu is die 10.000 mb  betaal 21.50 dus wil wel verlengen op die voorwaarden ? Groet carlos ruikes 

icon

Beste antwoord door Phil 27 May 2020, 15:13

Bekijk origineel

2 reacties

Badge

Me abonnementen 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Carlosruikes!

Welkom op onze Community en bovenal leuk om te lezen dat je wilt verlengen!

Het verlengen van je abonnement kan gemakkelijk en snel via Mijn Simpel. Na het inloggen in je Mijn Simpel account kan je in het menu op ‘abonnement’ klikken waarna er een verlengmelding naar voren komt indien je mag verlengen. Bij het verlengen kan je kiezen uit de bundels die daar worden aangeboden. De 10 GB bundel staat daar echter niet tussen omdat de bundel uit het assortiment is gehaald en zodoende niet meer opnieuw wordt aangeboden.

Ondanks dat de 10 GB uit het assortiment is gehaald begrijpen we dat je de bundel wilt blijven gebruiken, daarom kan je er voor kiezen om simpelweg niks te doen. Wanneer je namelijk je bundels niet wijzigt en je abonnement niet verlengt blijft je abonnement verder lopen met je huidige bundel, en dat voor dezelfde prijs en onder dezelfde voorwaarden :thumbsup_tone2: .

Groetjes,

Phil

Reageer