Goedemiddag @Jan Filarski,
Leuk dat je overweegt te verlengen!
Verlengen kan enkel met de acties die op dat moment lopen. Inhoudelijk zijn de bundels niet te wijzigen. Wel zijn er nog andere bundels die wij aanbieden met wat minder internet. Je kunt de beschikbare bundels inzien via jouw Mijn Simpel pagina > Abonnement > Bekijk aanbod.
Hopelijk blijf je nog een tijd bij ons!
Groet, Charlie
Simpel
Je bent niet verplicht om te verlengen. Je kunt ook gewoon niets doen , dan hou je wat je hebt ,
Je bent niet verplicht om te verlengen. Je kunt ook gewoon niets doen , dan hou je wat je hebt ,
Dan doe ik dát maar. Ik ben tevreden met wat ik heb, en als ik een paar dagen op vakantie ga, neem ik wel één of twee MB-aanvullers, voor de zekerheid.
Ik dank jullie allemaal
Dan doe ik dát maar. Ik ben tevreden met wat ik heb, en als ik een paar dagen op vakantie ga, neem ik wel één of twee MB-aanvullers, voor de zekerheid.
Ik dank jullie allemaal
Jan, je abonnement wordt dan maandelijks opzegbaar. Je legt je niet opnieuw vast.
Beste Jan
Het klopt wat Snowboard zegt wanneer je contract is afgelopen en je hebt niet verlengd wordt het maandelijks opzegbaar, mocht het nodig zijn kun je het contract dan natuurlijk ook alsnog verlengen.