Beantwoord

Abonnement verlengen ZONDER speciaal aanbod

  • 8 March 2023
  • 6 reacties
  • 284 Bekeken

Badge

Hallo Mensen

Mij wordt een aanbod gedaan, om m'n Abonnement te verlengen inclusief 14GB Internet, maar ik gebruik mijn Mobiel bijna uitsluitend thuis waar ik WiFi heb, en maak dus geen gebruik van Mobiele Gegevens

Kan ik m'n abonnement ook verlengen ZONDER Speciaal aanbod van 14GB Internet ?

 

 

icon

Beste antwoord door Karin303 9 March 2023, 17:29

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Goedemiddag @Jan Filarski,

 

Leuk dat je overweegt te verlengen!

 

Verlengen kan enkel met de acties die op dat moment lopen. Inhoudelijk zijn de bundels niet te wijzigen. Wel zijn er nog andere bundels die wij aanbieden met wat minder internet. Je kunt de beschikbare bundels inzien via jouw Mijn Simpel pagina > Abonnement > Bekijk aanbod. 

Hopelijk blijf je nog een tijd bij ons! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reputatie 6
Badge +9

Je bent niet verplicht om te verlengen. Je kunt ook gewoon niets doen , dan hou je wat je hebt , 

Badge

Je bent niet verplicht om te verlengen. Je kunt ook gewoon niets doen , dan hou je wat je hebt , 

Dan doe ik dát maar. Ik ben tevreden met wat ik heb, en als ik een paar dagen op vakantie ga, neem ik wel één of twee MB-aanvullers, voor de zekerheid.

Ik dank jullie allemaal

Reputatie 6

Je bent niet verplicht om te verlengen. Je kunt ook gewoon niets doen , dan hou je wat je hebt , 

Dan doe ik dát maar. Ik ben tevreden met wat ik heb, en als ik een paar dagen op vakantie ga, neem ik wel één of twee MB-aanvullers, voor de zekerheid.

Ik dank jullie allemaal

Jan, je abonnement wordt dan maandelijks opzegbaar. Je legt je niet opnieuw vast. 

Badge

Okay, begrepen

Iedereen bedankt

Reputatie 6
Badge +9

Beste Jan 

 

Het klopt wat Snowboard zegt wanneer je contract  is afgelopen en je hebt niet verlengd wordt het maandelijks opzegbaar, mocht het nodig zijn kun je het contract dan natuurlijk ook  alsnog verlengen. 

Reageer