Eind december ben ik door Simpel afgesloten van toegang tot mijn data (bellen kan ik nog wel) omdat ik mijn dataplafond had bereikt. Ik zou weer toegang krijgen nadat het extra bedrag was betaald. Dat is begin januari betaald maar ik heb nog steeds geen toegang tot mijn data. Ik heb al merdere malen contact gehad maar krijg telkens een callcentermedewerker aan de lijn die weigert mij door te verbinden en mij standaardvragen stelt. Ik heb zelfs een vervangende sim-kaart gekregen, omdat dit zou helpen. Is er iemand die hier ook mee te maken heeft gehad en die mij kan v ertellen hoe ik bij Simpel iemand kan bereiken die mij werkelijk gaat helpen. Het duurt al twee maanden.
Beantwoord
afgesloten van 4/5G
Beste antwoord door Kayleigh
Hi
Mocht er sprake zijn van een gebruikerslimiet (blokkade), dan hoort de blokkade weer opgeheven te zijn, nadat de nieuwe bundelperiode is begonnen. Dit betekent dat de blokkade van toen, niet de oorzaak kan zijn. Om je te kunnen helpen, wil ik een aantal stappen met je doorlopen. Kan je mij een privébericht sturen met je klantgegevens en het merk + type toestel dat je gebruikt? Dan kan ik met je meekijken.
Groet, Kayleigh
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.