Is het mogelijk om alleen een data abonnement te nemen. Ik weet dat ik een abonnement met een kleine belbundel kan nemen. Maar moet ik dan eens in de 6 maanden toch minimaal 1 belletje doen?
Is het mogelijk om alleen een data abonnement te nemen.
Ik weet dat ik een abonnement met een kleine belbundel kan nemen. Maar moet ik dan eens in de 6 maanden toch minimaal 1 belletje doen?
Hi
Helaas laat de Simpel klantenservice verstek gaan er wordt geen service geboden, geen enkele dienstverlening al meer dan 14 dagen.
Wat jij wilt kan niet in combinatie met een telefoon. Ik ben wat dieper in de materie geboden. Je hebt 06 nummers en 097 nummers. 097 is verplicht voor toestellen waarmee je niet kunt bellen en bereikbaar zijn. Simpel levert alleen sim only abonnementen.
Je haalt een paar dingen door elkaar. Sim only en Data sim only. (097)
Plus wat ik in je tekst lees in de laatste zin is prepaid. Prepaid is anders dan sim only met een maandelijks te betalen bedrag. Waar jij het over hebt is het geldig houden van je beltegoed bij prepaid.
Ik wil ook een abonnement (dus geen prepaid). Ik wilde dan een abb nemen voor bv 5Gb. Er wordt dan alleen nooit gebeld met dat nummer. Vroeg mij dan af of dat een probleem is als het een abb is.
Nee dan is er geen probleem. Je mag de bundel(s) die je kiest gebruiken zoals jij wenst. Maandelijks start een nieuwe bundel(s). Let wel op buitenbundelkosten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.