Beantwoord

Andere internetbundel voor dezelfde prijs

  • 4 November 2021
  • 7 reacties
  • 584 Bekeken

Hallo

Ik betaal 10 euro per maand maar ik krijg maar 3000mb aan internet in plaats van 7000mb dus daar gaat volgens mij iets mis. 

Ik heb ook 3x €60 betaald omdat ik dan net 20mb over die 3000mb limiet heen zat.

Zouden jullie daar ff naar willen kijken

 

Groeten Willeon

 

icon

Beste antwoord door Phil 5 November 2021, 11:32

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @Willeon,

Welkom op de Community!

Onze bundels veranderen eens in de zoveel tijd van inhoud en prijs. Het kan zijn dat jij voor € 10,00 per maand nog 3 GB ontvangt, dat is dan de bundel die je bij het bestellen, verlengen of het wijzigen van je bundel hebt gekozen. Via je Mijn Simpel account kan je controleren welke opties je nu voor je abonnement hebt. In het tabblad ‘abonnement’ heb je een optie ‘Bundels wijzigen’, met deze optie kan je de bundels aanpassen en gaat je nieuw gekozen bundel de eerstvolgende maand van start.

Indien je het abonnement kan verlengen, dan zie je in datzelfde tabblad een melding over het verlengen staan. Daar kan je op klikken om in het verlengproces te komen. Bij het verlengen heb je de keuze uit onze actiebundels en kan je kiezen om je contract met 1 of 2 jaar te verlengen. Deze bundels zijn aantrekkelijker dan de bundels van een bundelwijziging, omdat bij deze bundels actietarieven van toepassing zijn.

Qua betaling is mij niet helemaal duidelijk waar je precies op doelt. Het buitenbundeltarief bedraagt in het geval van internet € 0,15 per MB. Met een overschrijding van 20 MB bereik je daarom geen bedrag van € 60,00, laat staan 3x € 60,00. Indien je vragen hebt over die betalingen, raad ik je aan om contact met ons op te nemen. Via dit forum kan ik namelijk niet bij je abonnement en mijn collega’s van de klantenservice kunnen dat wel.

Groetjes,

Phil

Ik wil de bundel verhogen naar 15 gb maar op de pagina kan je niet hoger dan 12, terwijl nieuwe klanten wel 15 kunnen bestellen

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Bianca Kleinman ,

Leuk dat je een kijkje neemt op onze Community!

Leuk dat je onze mooie Black Friday actie voorbij hebt zien komen. Deze actie is te gebruiken door nieuwe klanten én verlengende klanten. Je mag al 6 maanden vóór het einde van je contract verlengen. Deze optie krijg je te zien op je Mijn Simpel pagina. Als je de optie niet hebt, zal je nog niet in aanmerking komen voor een verlenging. Dan heb je de keuze uit onze reguliere bundeltarieven, de normale bundels verschillen met de actiebundels- en tarieven op de website. 

Onder het kopje Abonnement op je pagina, kan je de huidige contractperiode inzien, wie weet ben je al bijna aan de beurt ;)  Ons aanbod wijzigt continue, maar we hebben altijd wel een mooie deal lopen. Daarom twijfel ik er niet aan, dat wanneer het jou beurt is, jij ook een leuk aanbod krijgt.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

SImpel

Ik baal er een beetje van dat ik al 2 keer een verhoging van het datavolume gemist heb omdat deze verhoging tot 2x toe plaatsvond kort nadat ik mijn abonnement verlengd had. Eerst al in 2020 toen kort na verlenging de 4gb naar 8 gb ging, en afgelopen juni weer toen de 8 gb naar 14 gb ging. Dom genoeg had afgelopen juni ik al vroeg verlengd om tijdens de vakantie de 8 gb ter beschikking te hebben. Als ik gewacht had tot mijn abonnement afliep had ik de 14 gb gekregen. Komt nog bij dat ik tijdens mijn vakantie een naheffing kreeg van € 60,00 omdat vermoedelijk mijn laptop stiekem had geupdate o.i.d. via de telefoon. Daarna toch maar het plafond ingesteld.

Het zou mijn inziens redelijk zijn als Simpel, ook bij vroegtijdige verlenging, eventuele wijzigingen tot aan de oorspronkelijke einddatum van het abonnement, achteraf nog toe zou kennen. 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Ron van der Meer ,

Ach dat kan ik goed begrijpen.

Het is niet leuk om twee keer buiten de boot te vallen. Ik weet niet of je contact hebt opgenomen op die momenten, maar we zijn gelukkig de flauwste niet! Afhankelijk van de periode die tussen de acties en jouw verlenging inzitten, kijken we graag mee met je naar de opties om tóch gebruik te maken van de actie. (Dit is geen belofte, máár wel een kleine tip 😉)

Ook die hoge kosten zijn niet echt een pretje, al helemaal niet tijdens een lekkere chill-vakantie. Heb je inmiddels een Plafond ingesteld via Mijn Simpel zodat je beschermd bent tegen toekomstige hoge kosten? Dan zal het niet nog een keer kunnen gebeuren.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Badge

En nu nog steeds reclame maken met 10 € !!

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @adrie,
 

Als bestaande klant kan je ook gebruik maken van de huidige actie maar alleen wanneer je in jouw verlengingsperiode zit (6 maanden voor jouw huidige einddatum). Je kan via Mijn Simpel controleren of je hiervoor in aanmerking komt onder het kopje 'Abonnement' > 'Bekijk aanbod'.  

Zie je de actie niet staan op deze pagina? Dan houdt dat in dat je nog niet bij ons kan verlengen. Je kan jouw bundel eventueel wijzigen met de beschikbare bundels die onder het kopje 'Bundel wijzigen' staan. Uiteraard ontvang je een bericht van ons wanneer je in aanmerking komt.

Groetjes, Noor
Simpel

Reageer