Goedemorgen @Willeon,
Welkom op de Community!
Onze bundels veranderen eens in de zoveel tijd van inhoud en prijs. Het kan zijn dat jij voor € 10,00 per maand nog 3 GB ontvangt, dat is dan de bundel die je bij het bestellen, verlengen of het wijzigen van je bundel hebt gekozen. Via je Mijn Simpel account kan je controleren welke opties je nu voor je abonnement hebt. In het tabblad ‘abonnement’ heb je een optie ‘Bundels wijzigen’, met deze optie kan je de bundels aanpassen en gaat je nieuw gekozen bundel de eerstvolgende maand van start.
Indien je het abonnement kan verlengen, dan zie je in datzelfde tabblad een melding over het verlengen staan. Daar kan je op klikken om in het verlengproces te komen. Bij het verlengen heb je de keuze uit onze actiebundels en kan je kiezen om je contract met 1 of 2 jaar te verlengen. Deze bundels zijn aantrekkelijker dan de bundels van een bundelwijziging, omdat bij deze bundels actietarieven van toepassing zijn.
Qua betaling is mij niet helemaal duidelijk waar je precies op doelt. Het buitenbundeltarief bedraagt in het geval van internet € 0,15 per MB. Met een overschrijding van 20 MB bereik je daarom geen bedrag van € 60,00, laat staan 3x € 60,00. Indien je vragen hebt over die betalingen, raad ik je aan om contact met ons op te nemen. Via dit forum kan ik namelijk niet bij je abonnement en mijn collega’s van de klantenservice kunnen dat wel.
Groetjes,
Phil