Skip to main content

Antwoord op jullie vragen beste klantenservice betreft TI3268720

• March 23, 2026
  • 0 reacties
  • 0 Bekeken

Beste klantenservice,

jullie stuurden mij net een email met nog een paar vragen, na aanleiding van mijn contact met klantenservice vandaag.Het gaat om jullie mail met Re: Aanvullende informatie nodig voor onderzoek (TI3268720)

Het gaat zoals omschreven om mijn nieuwe sim only card van Simpel, die 5G Internet zou bieden, maar Internet functioneert gewoon niet sinds dag 1 van ingebruikname van die card. 

hieronder mijn antwoord op uw vragen. En vooraf: Ik kan en wil niet nog meer tijd stekken in deze kwestie, gezien ik inmiddels al genoeg telefoontjes hierover had. En bovendien 60km tevergeefs was gereden (dat n.b. bij de tegenwoordig vrij astronomische brandstofprijzen !!!), na aanleiding van advies van uw klantenservice. Die mij had verteld dat ik met het telefoon in een Odido shop in Leeuwarden zou moeten gaan. Zoals vermeld stuurde men mij daar echter weg, met de opmerking dat Simpel alles alleen nog web gebaseerd afhandelt.  

Ik heb nu hier gedwongen een account aangemaakt omdat jullie antwoord email op mijn laatste helaas zegt dat men als klant die conversatie publiek moet voortzetten, via social media - well, ontzettend vervelend en tijdrovend genoeg, maar bij deze. 

Ik verwacht z.s.m. een helder antwoord en vooral een definitieve oplossing van deze opera.

SIM kaart in ander telefoon - dat was een Samsung Galaxy.
Data / locatie / soort verzoek gebruik Internet:

Onderweg, vandaag Harlingen en Leeuwarden, gisteren bij / in  Amsterdam, laatste week 17 maart in Rotterdam, daarvoor 14 maart in Den Helder en Lelystad.

Herhaaldelijk geprobeerd om websites te bereiken en vooral ook de Google Maps navigatie *(yes het is mij bekend dat men ook offline maps kan gebruiken. Ik ben echter aangewezen op jongste informatie en ook op de voetganger modus bij sommige adressen, voor het laatste stuk weg). De foutmelding is steeds dezelfde: Geen Internetverbinding.

En zodra ik ergens een Wifi verbinding had, was Internet ineens geen probleem meer. 
Hetgeen mij zegt dat het aan de SIM kaart moet liggen.

Met vriendelijke groet,

CAM