Beantwoord

bijgekochte MB’s werken niet

  • 4 August 2020
  • 3 reacties
  • 288 Bekeken

Ik kreeg vanochtend een berichtje van simpel dat mijn MB’s op waren. ( wat helaas klopte 🤭😢 ) dus had ik nieuwe MB’s bijgekocht. 
 

hierna kreeg ik van simpel een tweede berichtje dat mijn bijgekochte MB’s nu zouden moeten werken maar dit is niet zo

 

HELP?!

icon

Beste antwoord door Houscouss 5 August 2020, 13:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Amy,

Welkom op onze Community!

Ahaa okee. Zodra je het bevestigingsberichtje ontvangt dat de MB-aanvuller actief is, kan je weer internetten. In sommige gevallen helpt het om je toestel even te herstarten (vliegtuigmodus aan en weer uit). Indien je nog steeds geen internet ontvangt na het herstarten van je mobieltje, dan wil ik je vragen om even contact op te nemen met ons. :blush:

Groetjes,

Houssam

Bij mij hetzelfde verhaal. Ook mijn bijgekochte MB's werken niet. Over 8 dagen vervallen ze , dat vind ik zonde van mijn geld. Apparaat al aan en uit gezet.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Marion Kops,

 

Dat is vervelend zeg!

 

Ik verwijs je graag naar deze tip, zodat wij met je mee kunnen kijken. 

 

Groet, Charlie

Hoi Amy,

Welkom op onze Community!

Ahaa okee. Zodra je het bevestigingsberichtje ontvangt dat de MB-aanvuller actief is, kan je weer internetten. In sommige gevallen helpt het om je toestel even te herstarten (vliegtuigmodus aan en weer uit). Indien je nog steeds geen internet ontvangt na het herstarten van je mobieltje, dan wil ik je vragen om even contact op te nemen met ons. :blush:

Groetjes,

Houssam

 

Reageer