Beantwoord

Dekking slecht

  • 10 July 2020
  • 5 reacties
  • 275 Bekeken

Alhoewel ik tevreden ben over Simpel, heb ik sinds mijn overstap slechte ontvangst. Voorheen zat ik bij Telfort, en had ik geen problemen. Ik heb inmiddels ook een nieuw toestel, maar dat lost het probleem niet op. Volgens het dekkingskaartje zou de 4G ontvangst hier uitstekend moeten zijn. Aan de ene kant van het gebouw is dat misschien zo, maar niet aan de zijde van de xxx Dordrecht. En dat is knap vervelend. Soms ben ik niet bereikbaar. De downloadsnelheid 4G (Wifi uit natuurlijk) is ong. 20Mbit/s, als ik vlak bij het raam zit. Waarschijnlijk maak ik geen gebruik van de GSM-mast die hier in de buurt staat.

[Edit Phil: Adres verwijderd i.v.m. privacy.]

icon

Beste antwoord door Phil 13 July 2020, 13:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @ton!

Vervelend dat je dit ervaart en goed om te zien dat je de dekkingskaart al hebt gecontroleerd!

In deze topic zie je wat je nog meer kan doen qua controles en testen en wat je kan doen indien het daarmee onverhoopt niet verholpen is.

Groetjes,

Phil

Slecht dekking in Kroatië wat nu geen onzin want ik betaal gewoon  voor internet en dat moet het ook doen als ik niet betaal kan ik ook geen onzin verhaal op zeggen dus een oplossing

Heb ik al gedaan wordt die niet beter wat ze voor  schrijven  internet af zetten en op starten maakt niet uit je kan ze ook niet bellen dus lopen weg voor het probleem

Dat zeg ik heb ik al gedaan. Dat is geen oplossing ik moet een oplossing hebben anders gewoon er voor uitkomen dat je dekkings graad niet zo goed is als je verteld op de tv

Reputatie 6

Hallo @Jean Ad V Zandbeek-Vos  

Buitenland internet instellingen telefoon. Staat APN ingesteld als internet.access.nl en staat dataroaming aan? Indien niet even doen en telefoon herstarten.

Handmatig netwerk zoeken wanneer nodig. Soms helpt dat. 

Laat je even weten of dit helpt? 

Reageer