Skip to main content
Antwoord

Email versturen met mobiele telefoon via ziggo lukt niet

  • December 11, 2019
  • 2 reacties
  • 439 Bekeken

Ik heb Simpel mobiel internet, @zonnet.nl als emailadres en ziggo als provider. Ik kan prima mail ontvangen op de mobiel, maar beantwoorden lukt niet.

Ik heb geen ziggo-emailadres. Smtp server en pop3 server goed ingesteld.

Weet iemand waarom het niet lukt om te verzenden?

Pinkels

Beste antwoord door Snowboard

Hi peterfemmeke (Pinkels).

 

Dit staat los van Simpel. Heb je al gegoogled op dit probleem? Er staat bijvoorbeeld gebruikersnaam en wachtwoord weglaten in de instellingen.

Zonnet mail is een Tele2 dienst, je kunt het beste contact opnemen met hen.(Bijvoorbeeld forum) 

2 reacties

  • Superster
  • Antwoord
  • December 12, 2019

Hi peterfemmeke (Pinkels).

 

Dit staat los van Simpel. Heb je al gegoogled op dit probleem? Er staat bijvoorbeeld gebruikersnaam en wachtwoord weglaten in de instellingen.

Zonnet mail is een Tele2 dienst, je kunt het beste contact opnemen met hen.(Bijvoorbeeld forum) 


Tess
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • December 13, 2019

Hi Peter,


Welkom op onze community!

Zoals @Snowboard al aangeeft bevind dit probleem zich niet in het abonnement van Simpel.

Je kunt inderdaad beter contact opnemen met de provider van het e-mailadres, wellicht bieden zij ook een forum aan waar je je vragen kunt stellen.

Ik hoop dat je zo snel mogelijk duidelijkheid hierover krijgt en het probleem zich verhelpt.

Groetjes Tess