Ik heb een zonnet email account en kan geen email meer verzenden.
Emails ontvangen is geen probleem.
Ik heb via instellingen op mijn telefoon van alles al geprobeerd maar tot heden nog geen resultaat.
Bladzijde 1 / 1
Werkt het wel via webmail?
Ja via eenmalig geen probleem
Ja via webmail geen probleem
Hoi Richard,
Wanneer je gebruik wenst te maken van een e-mail account op je mobiele telefoon is het noodzakelijk om de juiste SMTP-server instellingen van jouw e-mailprovider in het toestel in te stellen.
De SMTP-instellingen die je voor een Zonnet e-mailadres kunt gebruiken zijn als volgt:
Inkomende e-mail (POP3): pop3.zonnet.nl
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.zonnet.nl
Poort uitgaande mail: 25
Voor meer hulp bij het instellen van de e-mail instellingen kun je ook terecht op onze Toestelhulp.
Groet,
Diana
Wanneer je gebruik wenst te maken van een e-mail account op je mobiele telefoon is het noodzakelijk om de juiste SMTP-server instellingen van jouw e-mailprovider in het toestel in te stellen.
De SMTP-instellingen die je voor een Zonnet e-mailadres kunt gebruiken zijn als volgt:
Inkomende e-mail (POP3): pop3.zonnet.nl
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.zonnet.nl
Poort uitgaande mail: 25
Voor meer hulp bij het instellen van de e-mail instellingen kun je ook terecht op onze Toestelhulp.
Groet,
Diana
Hoi Diana,
bedankt voor je reactie, ik heb je advies opgevolgd en het werkt weer.
super bedankt
met vriendelijke groet,
Richard
bedankt voor je reactie, ik heb je advies opgevolgd en het werkt weer.
super bedankt
met vriendelijke groet,
Richard
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.