Hi,Ik heb vrijdag mijn Sim overlaten zetten naar eSim maar helaas nu doet mijn Mobil Internet het niet meer,melding is GEEN INTERNET.Wat moet ik nu doen?
eSim
Beste antwoord door Chantal L.S.
Goedemiddag
Heb je de eSIM geactiveerd via het Simpel account en daarna de eSIM ingesteld op het toestel?
Als de eSIM is geactiveerd, dan hoor je ‘Je sim is geactiveerd’ te zien staan in het account onder het tabblad Sim & Instellingen.
Zie je dit staan? Zo ja, dan kan je daarna deze stappen volgen:
1. Zet eSIM aan via de toestelinstellingen:
Android: Instellingen > Verbindingen > SIM-beheer > zet eSIM aan.
iOS: Instellingen > Mobiele netwerken > Sim profielen > zet eSIM aan.
2. Haal de fysieke simkaart uit het toestel en start het toestel opnieuw op.
3. Als dit niet helpt, graag het toestel uitzetten en na pas 30 minuten weer aanzetten.
Via het forum kunnen we niet met je meekijken in het systeem en ik kan dan aanraden om contact met ons op te nemen, zodat we je verder kunnen helpen.
Fijne middag verder gewenst!
Groet, Chantal
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.