Beantwoord

extra kosten door minimum plafond!

  • 17 June 2023
  • 5 reacties
  • 247 Bekeken

Beste simpel,

Ik hoop dat jullie het plafond snel aanpassen naar 0 euro ipv 10 euro, ik heb een simonly en wil niet meer betalen per maand. Hiervoor zat ik bij Ben en daar kon ik als mijn mb op waren zo instellen dat ik geen extra kosten had. Met jullie klantenservice gesproken en het is bij jullie noet mogelijk om onder de minimum van 10 euro te gaan. Hopelijk passen jullien dit snel aan want het is gewoon asociaal dat jullie dit niet toestaan. Zo wordt er door jullie extra verdient wat niet acceptabel is ookal zal het vast in jullie kleine lettertjes staan. Kan ik erop rekenen dat jullie naar je klanten luisteren?

Groetjes een ontevreden klant.

icon

Beste antwoord door Damien 20 June 2023, 15:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Erwin van Amsterdam 

 

Welkom op ons Forum!

 

Ik kan goed begrijpen dat je dit zo ervaart! Zoals jij misschien ook kan begrijpen zijn wij een budgetprovider. Bepaalde diensten en services vallen daardoor buiten je bundel, neem bijvoorbeeld het bellen vanuit NL naar het buitenland, of het gebruiken van internet nadat je bundel op is. Ook de werking van diensten wordt hierin meegenomen. Op deze manier blijft het voor Simpel mogelijk om de bundels zo goedkoop mogelijk te houden, wel zo prettig!

 

Een hele mooie dag verder!

 

Groet, Damien
Simpel

Ik noem dit pure misleiding, jezelf anders voordoen dan je bent. 

Klopt het ook dat ik als ik het budgetplafond aanzet hiervoor ook betaal???!!

 

Ik denk als mensen dit van tevoren weten ze niet voor simpel kiezen.

 

Graag reactie.

Groet Wordereenbeetjesimpelvan

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Erwin van Amsterdam

Bedankt voor jouw reactie. 

Jammer om te lezen dat je het vooralsnog als misleiding ervaart. Voordat je het Plafond inschakelt dien je natuurlijk wel akkoord te gaan met de voorwaarden van het Plafond, daarin staat aangegeven welk minimum bedrag er geldt. Voor het inschakelen van het Plafond betaal je altijd €0,50 extra per maand, ook als je het maar één dag hebt gebruikt. Ben je vóór 2017 klant bij ons geworden? Dan is het gebruik van het Plafond kosteloos. 

Ik wens je een fijne dag. 

Groet, Noor 

Simpel

Niemand leest de voorwaarden.. en dat weten jullie best.

 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Erwin van Amsterdam 

Dat kan ik me inderdaad goed voorstellen!

Ik moet zeggen dat ik zelf wel altijd even goed rond speur naar voorwaarden, aanvullende voorwaarden en de werking van bepaalde diensten. Maar het is meer dan logisch dat niet iedereen dit doet. Toch veranderd dit de zaken niet, het Plafond is en zal altijd op deze manier werken tot ervoor gekozen wordt dit te veranderen. Hier mag je het absoluut mee oneens zijn, maar ik kan hier niets aan veranderen 😕. 

Fijne dag gewenst!

Groetjes,

Janine

Simpel

 

Reageer