Beantwoord

Extra kosten voor internet

  • 12 August 2019
  • 1 reactie
  • 378 Bekeken

Beste Simpel-medewerker,

Om 14.14 kreeg ik gisteren (11/8) een bericht dat mijn bundel op was (zie bewijs hieronder). Ik ben dus toen gelijk gestopt met (podcast) streamen. Tot mijn schrik waren er opeens wel kosten gemaakt buiten mijn bundel maar die werden om 14.10 (375,73MB) gemaakt, dus nog voordat ik een bericht kreeg dat mijn bundel op was. (Zie specificatie van mijn internetverbruik voor bewijs.) Niet eens 400MB verbruik kost € 47,05 buiten bundel!? Ik snap dat rook uit de schoorsteen moet komen en dat jullie een budget aanbieder zijn (en geld moet ergens verdiend worden) maar het hoeven geen dikke pluimen te zijn 😉

Graag zou ik deze kosten geannuleerd willen krijgen gezien ik vanuit ging dat ik nog binnen bundel was.
Dank alvast voor uw reactie en hulp hierin.

Groeten,

Myriam Marmin

icon

Beste antwoord door Sanne 14 August 2019, 09:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hi Myriam,

Welkom op de community!

Op de specificatie van jouw verbruik kan je internet in datasessies inzien. Net als bij een telefoongesprek, zie je bij een internetsessie alleen de starttijd. Vanaf het 100% waarschuwingsbericht wordt internet buiten de bundel verder berekend. Het tarief voor internet buiten de bundel is €0,15 per MB.

Aan het einde van de bundel nog een stukje maand over? Dan kan je een MB-aanvuller bestellen, via Mijn Simpel of via SMS. Verder kan je via Mijn Simpel een plafond instellen, een limiet op de kosten binnen en buiten de bundel.

Groet, Sanne

Reageer