Beantwoord

Extreem dataverbruik/ Lijn bezet

  • 26 February 2024
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

ik kan al.2 dagen lang niet bellen. de melding : lijn bezet, en ik verbruik ineens in 4 dagen tijd 30 GB data  terwijl ik amper online kom. wat is er aan de hand denkt u ?

icon

Beste antwoord door Noor 27 February 2024, 11:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @RubenM vervelend om te lezen dat je niet kan bellen! 

Ik kan me voorstellen dat je super graag snel weer wilt kunnen bellen, ik raad je daarom graag even aan om contact op te nemen via onze WhatsApp kanaal. Mocht je een alternatieve telefoon hebben dan kan je ons ook uiteraard telefonisch bereiken via telefoonnummer 088 100 57 57.

Betreft jouw internet verbruik zal dit mogelijk een totaal verbruik kunnen zijn wat jouw toestel bijhoud over een bepaalde periode. Hier hebben wij helaas geen zicht op. Wij hebben namelijk niet zulke grote bundels en daarbij worden internetsessies per dagdeel bij ons bijgehouden. Het is eigenlijk nooit zo ver gekomen dat een klant zoveel MB's bij ons heeft verbruikt. Ik adviseer je dan ook graag om je instellingen hiervoor te controleren. Je kan daarnaast jouw verbruik specificatie inzien via Mijn Simpel. 

Fijne dag!
 

Groet, Noor 
Simpel

Reageer