ik kan al.2 dagen lang niet bellen. de melding : lijn bezet, en ik verbruik ineens in 4 dagen tijd 30 GB data terwijl ik amper online kom. wat is er aan de hand denkt u ?
Hoi
Ik kan me voorstellen dat je super graag snel weer wilt kunnen bellen, ik raad je daarom graag even aan om contact op te nemen via onze WhatsApp kanaal. Mocht je een alternatieve telefoon hebben dan kan je ons ook uiteraard telefonisch bereiken via telefoonnummer 088 100 57 57.
Betreft jouw internet verbruik zal dit mogelijk een totaal verbruik kunnen zijn wat jouw toestel bijhoud over een bepaalde periode. Hier hebben wij helaas geen zicht op. Wij hebben namelijk niet zulke grote bundels en daarbij worden internetsessies per dagdeel bij ons bijgehouden. Het is eigenlijk nooit zo ver gekomen dat een klant zoveel MB's bij ons heeft verbruikt. Ik adviseer je dan ook graag om je instellingen hiervoor te controleren. Je kan daarnaast jouw verbruik specificatie inzien via Mijn Simpel.
Fijne dag!
Groet, Noor
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.