Skip to main content

Extreem hoog verbruik

• December 28, 2025
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

Richard van Oosterhout

lees hier al meer,

ook bij mijn zoon is het geval van extreem hoog verbruik

2e kerstdag 's ochtends per toeval gezien dat over verbruik zit
(ja €50,-) 

direct uitgezet.

kijk ik nu is op 2e kerstdag tussn 6:00 -12:00 uur weer ruim 360MB verbruikt (€ 50,)
terwijl me zoon het grootste gedeelte van die ochtend nog niet heb verbruikt.

er is zelfd geen SMS-je verstuurd dat de bundenl bijna bereikt of bereikt is!

vind de buiten bundel kosten absuurt hoog in vergelijkking met extra bundel kopen

4 reacties

• Starter
  • January 3, 2026

Bijzonder dit gebeurde mij gisteren. En het kan niet dat er ineens zoveel verbruikt is. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • January 5, 2026

Hoi, ​@Richard van Oosterhout 

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp heel goed dat dit schrikken is, zeker als er in korte tijd zoveel buiten de bundel is verbruikt en je geen melding hebt ontvangen. Dat is natuurlijk erg vervelend.

Om dit goed voor je na te kijken, zowel het verbruik als de meldingen en heb ik gegevens nodig die hier niet zichtbaar zijn. Wil je mij daarom een persoonlijk bericht sturen met het telefoonnummer waar het om gaat? Dan kijk ik direct met je mee.

Groet,
Raveena
Simpel

Richard van Oosterhout

Hoi, ​@Richard van Oosterhout 

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp heel goed dat dit schrikken is, zeker als er in korte tijd zoveel buiten de bundel is verbruikt en je geen melding hebt ontvangen. Dat is natuurlijk erg vervelend.

Om dit goed voor je na te kijken, zowel het verbruik als de meldingen en heb ik gegevens nodig die hier niet zichtbaar zijn. Wil je mij daarom een persoonlijk bericht sturen met het telefoonnummer waar het om gaat? Dan kijk ik direct met je mee.

Groet,
Raveena
Simpel

had tijd geleden bericht verstuurd, maar geen reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • January 22, 2026

Beste ​@Richard van Oosterhout ,

Dank je wel voor je bericht!

Wat vervelend om te horen dat je eerder al een bericht hebt gestuurd en geen reactie hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, en ik begrijp dat dit frustrerend is.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Zou je kunnen aangeven via welk kanaal je je bericht hebt gedeeld? Dan kan ik het voor je nakijken en zorgen dat het alsnog wordt opgepakt. Als je wilt, kun je het bericht ook opnieuw sturen via een privébericht, samen met het telefoonnummer waar het om gaat. Dan kijk ik direct met je mee.

Groet,
Raveena
Simpel