In verband met het thuisblijven voor het coronavirus, gebruik ik niks aan mijn MB’s maar de thuis wifi. Maar ik betaal wel voor de MB’s. Is er een mogelijkheid dat de MB’s worden vergoed of op een later moment gebruikt kunnen worden?
Welkom op onze Community
Per maand beschik je over een x aantal MB’s. Deze MB’s kan je binnen je bundelperiode gebruiken. Wanneer de bundelperiode ten einde is, vervallen je MB’s en krijg je voor de nieuwe bundelperiode weer nieuwe MB’s.
Indien je momenteel een minder grote databundel nodig hebt, kan je een bundelwijziging doen en een lagere bundel kiezen. Wanneer je later weer meer MB’s nodig hebt kan je de bundel weer aanpassen en verhogen en daarbij kiezen uit dezelfde bundels die ook bij de bundelverlaging stonden.
Groetjes,
Phil
Dat is jammer. Want ik heb een voordelige bundelabonnement momenteel, en ik kan niet een lagere databundel kiezen (ik heb nu 250MB). En als ik al zou wijzigen, dan moet ik bij een verhoging een hogere bedrag gaan betalen dan dat ik nu doe voor 250MB. Erg oneerlijk dat ik de MB waar ik nu voor betaal, niet kan gebruiken.
Hi Sharma.
Waarom kun je de MB bundel niet gebruiken?
Omdat ik thuis zit vanwege de coronamaatregelen en dus wifi thuis gebruik.
Je kunt de data wel gebruiken dus is het redelijk dat je er voor betaald....
Als mensen mijn bericht nou beter lezen en niet zomaar antwoorden, dan lijkt het mij duidelijk dat ik het niet kan gebruiken. Als ik het kon gebruiken, had ik dit niet hoeven posten...onnodige moeite om hierop te antwoorden.
Mijn vraag aan simpel: ik kan de data niet gebruiken nu ik thuis zit, maar ik moet er wel voor betalen.
Sharma, er wordt je een dienst(en) geleverd waarvoor jij een maandelijkse vergoeding betaald. Als je WiFi uitzet of bijvoorbeeld in de tuin bezig bent waar je geen wifi hebt kun je dan bellen, sms'en en data gebruiken?
Dat klopt: Ik kan de dienst die wordt geleverd en ik de vergoeding voor betaal, nu niet gebruiken.
*verwijderd* dubbele post.
Wat een fijne tip. Bedankt hoor!
Ik ontvang graag een reactie van Simpel zelf.
Als je WiFi uitzet of bijvoorbeeld in de tuin bezig bent waar je geen wifi hebt kun je dan bellen, sms'en en data gebruiken?
Sharma, de insteek van de community is juist dat klanten elkaar kunnen helpen en tips kunnen geven. Bovendien stelt Snowboard een goede vraag. Het is mij nu namelijk ook enigszins onduidelijk of de dienst op zich niet werkt of dat je bewust geen gebruik maakt van mobiel internet omdat je over een Wi-Fi verbinding beschikt.
Ik kon geen andere manier vinden om direct contact met Simpel te krijgen, dan deze community. Maar het gaat erom dat ik nu thuis zit en wifi heb en daardoor mijn databundel uit staat, want het heeft geen zin om wifi en data aan te hebben en voor beide te betalen. Dus de diensten werken wel, maar nu betaal ik dus voor iets wat ik niet gebruik.
Hi Sharma, wanneer je gevraagd zou hebben naar contactgegevens klantenservice zou je die ook krijgen.
Je databundel staat niet uit, die kun je ook niet uitzetten. Wat wel kan, bijvoorbeeld, is via Mijn Simpel, instellingen de dataverbinding uitzetten.
Fijn. Bedankt.
Dankjewel, helder! In dat geval kan je wel gebruik maken van onze diensten maar kies je er bewust voor om dat niet te doen en enkel je Wi-Fi verbinding te gebruiken. Dat is uiteraard helemaal prima, echter is dat geen reden voor een tegemoetkoming.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.