Hallo sints 20-05-2020 ongeveer 10.00.uur geen verbinding meer met internetverbinding. Alleen als ik ergens Wi-Fi heb kan ik internet gebruiken wat is er aan de hand. Volgens simpel is er geen probleem. Heb al van alles geprobeerd maar niets werkt. Sta je mooi voorviel in de winkel als je wilt betalen en je hebt geen verbinding.
Hoi
Zou je de volgende stappen door willen lopen? Ik weet dat het veel lijkt, echter is deze informatie nodig voor mijn collega's om eventueel verder onderzoek te doen.
1. Controleer https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel of er op dit moment een storing speelt.
2. Start je telefoon opnieuw op
3. Ga naar www.simpel.nl/toestelhulp, kies je toestel en loop de instructie Internet > handmatig instellen door
4. Test je simkaart in een ander toestel
5. Volg de instructie >handmatig instellen< op www.simpel.nl/toestelhulp
6. Stuur ons de volgende gegevens:
Voorbeeld 1: Naam van de website die je bezocht hebt, datum, tijdstip.
Voorbeeld 2: Naam van de website die je bezocht hebt, datum, tijdstip.
Voorbeeld 3: Naam van de website die je bezocht hebt, datum, tijdstip.
Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.
En de uitslag aan ons door te geven via www.simpel.nl/contact?
Groetjes Joachiem
Hoi Joachiem.
Het probleem is opgelost.
Op een of ander manier was de instelling niet .
Groetjes Wil Jacobs
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.