Skip to main content

Beste heer, mevrouw, 

Ik heb voor mijn gevoel een vrij grote internetbundel, maar toch krijg ik vaak een sms dat mijn bundel bijna op is en dat ik moet aanvullen. 
Ook vandaag kreeg ik weer een sms dat ik 80% heb verbruikt. En dat is soms na een half uur alweer op 100%
Als ik in mijn account kijk, dan zie ik dat ik nog maar 1/6 van mijn bundel verbruikt heb, en dat ik tot 7000 MB heb en nog maar 1287 heb verbruikt.  
Hoe komt dat? Kan het dat ik op papier/in mijn account meer MB heb staan dan ik in werkelijkheid toegewezen krijg? 
Want als ik nog 5000+ over MB heb, dan hoor ik niet zo’n berichtje te krijgen. 
Ik vul het geregeld aan per maand, waardoor ik nu rekeningen van 60 euro per maand krijg. Dat is niet wat ik had beoogd. 
Ik zou graag meer uitleg willen hebben en een oplossing, zodat ik daadwerkelijk die 7000MB kan gebruiken en niet al heel snel een sms krijg dat het bijna op is. (Zie bijlagen) 

In afwachting van jullie antwoord. 
Met vriendelijke groet, Elisabeth

Hi ​@Northwinds1989  

Beste Elisabeth,

Ik verwacht dat er iets niet goed gaat in het systeem. Ik zou je aanraden om contact op te nemen met de klantenservice. Dan kunnen ze rechtstreeks in het systeem duiken via jouw gegevens en met je meekijken.

Ik lees trouwens in de screen shots nergens dat je een MB aanvuller moet kopen.

Succes!

Beste Snowboard, 

Dank voor je reactie. Ik ga zeker contact opnemen. (Ik dacht eerst dat dit de klantenservice was omdat ik naar dit forum werd geleid toen ik de klantenservice zocht)

Voor mijn gevoel is het het einde van 2024 niet goed gegaan al, omdat ik altijd uitkwam met mijn internetbundel en zelfs overhield. En sinds december vorig jaar kreeg ik ineens onverwachts een grote rekening dat ik buiten mijn bundel zou zitten, en sinds die tijd kom ik niet meer uit en koop ik soms bundels bij. Pas nu maak ik de connectie dat er misschien in het systeem iets niet goed staat. 

Vandaag dit berichtje weer. Terwijl ik in mijn account nog beschikbare MB’s heb staan. 
Nou, de zoektocht gaat verder. Groetjes 

Elisabeth, op deze community zijn ook enkele medewerkers, moderators van Simpel actief. Maar de vindbaarheid, de contactgegevens van de klantenservice is niet optimaal, een beetje verstopt voor mijn gevoel.

Ik vermoed dat je een Android telefoon hebt met een ingebouwde datamanager . Ik zie in je screenshot dat je DuckDuckGo als browser gebruikt.

Wat ik je zou willen adviseren is om ook een data saver te gebruiken, een datamanager app. Ik zou me nooit alleen richten op de berichten van de provider. 

Beste Snowboard, wederom dank voor deze tip! Dat ga ik dan gelijk doen. 

Reageer