Skip to main content

Ik heb heel slechte internetverbinding overal in Nederland en ik heb alles geprobeerd andere toestel andere locatie en nog steeds hetzelfde probleem.

Ik heb meerdere keren gesprekken gehad met simple klanten service en ik krijg geen hulp elke keer krijg ik iemand anders en hij gaat hetzelfde verhaal herhalen.

Terwijl ik alles had geprobeerd.

En dat is alleen met simple abbonement ik heb een andere simkaart van Lyca in mijn telefoon en die werkt prima.

Helaas heb ik 2 jaar abonnement is er een manier om dit abonnement te beëindigen want ik geef het op.

Is er iemand anders die hetzelfde probleem heeft ?

Goedemorgen @AboAdam94,

 

Vervelend dat je slecht internet ervaart! 

 

Ik raad je aan de APN-instellingen te controleren en juist in te stellen. Dit doe je door via onze toestelhulp jouw toestel erbij te zoeken en de stappen te doorlopen voor Internet - handmatig instellen.

Mocht je ook daarna nog problemen ervaren, dan raad ik je aan onze klantenservice te contacteren. Zodoende kunnen wij intern ook nog wat dingen nagaan! 

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer