Beantwoord

Hoe zet ik mijn mobiel internet uit?

  • 9 December 2020
  • 2 reacties
  • 300 Bekeken

Klinkt misschien gek, maar ik wil alleen gebruik maken van Wi-Fi en GEEN mobiel internet, kan ik dat instellen? Nu gaat hij automatisch naar het mobiele internet als hij de Wi-Fi niet goed kan vinden.

 

En ik vroeg me daarnaast af of ik kan voorkomen dat ik over mn abonnement ga? Hiervoor had ik altijd beltegoed, daarbij geld op=op. Eigenlijk zou ik dat nu ook graag hebben maar met name voor het internet (Ik heb namelijk onbeperkt bellen).

 

Kan iemand mij hierbij helpen? Heel erg bedankt!

icon

Beste antwoord door Snowboard 9 December 2020, 21:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Vertel eerst even welke telefoon je hebt,  het is zeker in te stellen maar dat is op iedere telefoon weer anders

Reputatie 6

Klinkt misschien gek, maar ik wil alleen gebruik maken van Wi-Fi en GEEN mobiel internet, kan ik dat instellen? Nu gaat hij automatisch naar het mobiele internet als hij de Wi-Fi niet goed kan vinden.

Op mijnSimpel kun je internet uit zetten, daarna telefoon opnieuw opstarten. Dan is internet geblokkeerd.

 

En ik vroeg me daarnaast af of ik kan voorkomen dat ik over mn abonnement ga? Hiervoor had ik altijd beltegoed, daarbij geld op=op. Eigenlijk zou ik dat nu ook graag hebben maar met name voor het internet (Ik heb namelijk onbeperkt bellen).

Daarvoor kun je je telefoon gebruiken, hoe dat verschilt per merk en type zoals Karin303 al opmerkt. Daarnaast kun je ook kiezen voor het plafond/controle over je kosten.

 

Reageer