Wij hebben al een aantal maal gehad dat bij mijn dochter opeens heel veel data verbruikt is. Zo ook afgelopen zondag, telefoon was uit, zij sliep nog, daarna zijn we op vakantie gegaan en heeft zij haar telefoon niet gebruikt. Maar toch is er in de periode tussen 9-15 ruim 5gb aan data verbruikt. Dit is niet de eerste keer. Gebeld met simpel; dan is het antwoord dat het aan haar telefoon ligt of aan een app, maar alles stond uit. Ik zit nog ruim 15 maanden vast aan het abonnement maar heb het gevoel dat het van geen kant klopt. Maar kan blijkbaar ook niet van het abonnement af. Maar dit kan toch niet de bedoeling zijn. Klantenservice is totaal niet behulpzaam, maar ik blijf natuurlijk geen data bijkopen. Iemand suggesties ?
Bladzijde 1 / 1
Ik adviseer in ieder geval om de mobiele gegevens op de telefoon helemaal uit te
schakelen als je WiFi gebruikt of de telefoon niet gebruikt wordt. Neem contact op met de klantenservice en stel plafond in om hoge kosten te voorkomen.......
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.