Beantwoord

Hotspot instellen op telefoon

  • 7 April 2021
  • 6 reacties
  • 2282 Bekeken

hoe zet ik mijn hotspot aan heb dit altijd gebruikt maar nu overgestapt naar simpel en nu doet de hotspot het niet meer.

mijn dochter heeft ook simpel daar doet hij het wel?

 

icon

Beste antwoord door Phil 9 April 2021, 10:02

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @Jetta75,

Welkom op de Community!

Het activeren en instellen van een hotspot verloopt volledig via je toestel, daarom raad ik aan om de handleiding van je toestel na te lopen. Belangrijk hierbij is wel dat je reguliere internetverbinding van ons naar behoren werkt. Is dat onverhoopt niet het geval, dan kan je via onze Toestelhulp jouw toestel selecteren en het stappenplan om internet handmatig in te stellen volgen. Dan ben je er zeker van dat alle instellingen voor mobiele data correct staan.

Groetjes,

Phil

Goedemorgen,

 

Ik wil op mijn Iphone 6S een persoonlijke hotspot instellen. Als ik dat doe verschijnt er een scherm waarin staat dat ik moet gaan naar t- mobile.nl/myhotspot. Dan kom ik op blog.tmobile en die pagina is onvindbaar. 
Wat te doen?

 

Heleen

Reputatie 3
Badge +8

Hi Heleen! 

 

Via bovenstaande toestelhulp kun je jouw toestel erbij pakken en de stappen doorlopen voor Internet - handmatig selecteren. Je moet dan bij de APN van het internet internet.access.nl invoeren, maar dient dat ook bij de APN van de hotspot te noteren. Als het goed is, werkt het dan wel!

 

Groet, Charlie

Simpel

Hij doet het! Er zaten een paar spaties in de APN-code. Weggehaald en OK. 
Dank je wel!

hallo allemaal,
 

Ik moet mijn hotspot configureren maar dan wordt ik naar een T-mobile site gestuurd die niet werkt. Ik heb een iphone 12, wat moet ik doen?

 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Wessel Post,

 

Vervelend dat het niet werkt!

 

In bovenstaande berichten wordt er uitgelegd hoe je dit voor de iPhone kun instellen. Mocht je naderhand nog problemen ervaren, neem dan even contact op met de klantenservice! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer