Beantwoord

Ik heb geen Internetberbinding

  • 18 May 2019
  • 2 reacties
  • 730 Bekeken

Ik krijg geen internetverbinding hoewel ik bereik heb
icon

Beste antwoord door Alexandra 20 May 2019, 13:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hey Gervloed,

Welkom op onze Community, fijn dat je er bent. Heel vervelend dat je internet het niet doet, daar gaan we je gauw bij helpen.

Er zijn een aantal dingen die je even kunt nakijken:
-Staat je mobiele internet aan via je toestel en via je Mijn Simpel pagina (Sim en Instellingen)?
-Staat je toestel goed ingesteld? (gebruik eventueel de toestelhulp om dit te controleren)
-Reset je toestel door deze even helemaal uit en weer aan te zetten
-Test je simkaart in een ander toestel en kijk of het dan wel lukt.

Werkt dit niet? Neem dan even contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. We horen dan graag van welk toestel je zelf gebruik maakt en in welk toestel je de simkaart hebt getest. Succes!

Howdy!

Alexandra
Ik en mijn zoon hebben beiden geen internet bereik sinds ruim een week. Alle stappen al doorlopen qua instellingen. Afgelopen weekend kwam ik 2 personen in de stad tegen, die beiden ook geen internet bereik hebben...beiden hebben Simpel. Wat is er aan de hand?! Ik heb echt internet buiten nodig ivm mijn werk, moet google maps kunnen gebruiken, baal hier enorm van. Dit heb ik vaker gehad, weken en weken zonder internet. Ik denk er nu hard over om van provider te veranderen ,want dit kan gewoon niet.

Reageer