Beantwoord

Ik heb nog nooit internet bundel gebruikt in deze periode, maar bundel is al op

  • 20 October 2020
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

vandaag begint een nieuwe periode. 4000mb + onbeperkt bellen. ben ik hele tijd thuis en gebruikt WiFi. Net een sms van Simpel ontvangen dat mijn internet bundel op is. Dat kan niet. Eigenlijk 10 dag geleden heb ik ook een alert ontvangen dat ik 80% van de bundel al gebruikt. Toen vond ik het raar, maar toch extra bundel bijgekocht. het is amper gebruikt uiteindelijk. Wat gebeurt er met mijn bundel nu?

icon

Beste antwoord door Snowboard 20 October 2020, 07:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Je telefoon heeft een systeem om na te gaan hoeveel MB je gebruikt en/of je hebt misschien een aparte app daarvoor geïnstalleerd. Heb je daarmee al een controle gedaan? Geeft jouw mijn simpel ook aan geen datagebruik? 

Hi, Snowboard,

bedankt voor je reactie.

Ik heb klantenservice opgebeld en volgens haar    Is die opmerking over vorige periode. Dan begrijp het wel. Ik heb geen andere app geïnstalleerd en op Simpel app zie ik nog hele 4GB. Dus nu is het opgelost, hoop ik😊

Reputatie 4
Badge +8

Hi @kumik,

Fijn dat alles duidelijk is na een gesprek met de klantenservice! Dan ga ik er voor het gemak vanuit dat je geen vragen meer hebt. Mocht dat toch nog wel het geval zijn, schroom dan niet om te reageren in een relevant topic!

Groetjes,

Phil

Reageer