Beantwoord

Informatie over APN bij simpel provider invoeren

  • 10 November 2023
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

 Ik kan de foto nu even niet terugvinden om hierbij te voegen Maar jullie hadden gezegd dat jullie  je bereikbaarheid zouden verbeteren en inderdaad ik kan wel bellen Ik kan wel wi-fi pakken als ik thuis ben maar ik kan op geen manier internet pakken van mijn provider dus wat ik hier dan ook gewoon Simpelweg aan wens één Ik betaal hiervoor en ten tweede heb ik dus ook graag dat bedrag geretourneerd van altijd dat ik niet kan interneten naast dat komt ook dat op jullie advertentie staat nieuw abonnement afsluiten geen aansluitkosten maar dat is gewoon letterlijk totaal niet waar want ik heb wel aansluitkosten gekregen dus ook dat heb ik gewoon terug gestort gekregen Het staat niet voor niets op jullie site

icon

Beste antwoord door Noor 13 November 2023, 15:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Marcello de Leijer

Welkom in de community! 

Je betaalt inderdaad voor een werkende abonnement, daarom wil ik je graag vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via onze klantenservice zodat wij met je mee kunnen kijken naar het probleem. 
Voordat je contact opneemt kan je de volgende stappen al uitproberen:

  • Start jouw toestel opnieuw op. 
  • Controleer en of er geen storing o.i.d. is op jouw locatie
  • Geen storing? Controleer en of jouw APN instellingen goed staan. 
  • Alles uitgevoerd maar nog geen internet? Test jouw simkaart in een andere toestel.

Indien je het probleem ook in een andere toestel ervaart dan startten we graag een onderzoek voor je op om het netwerk te kunnen controleren. 

De administratie kosten kunnen wij echter niet vergoeden als je een abonnement hebt besteld buiten de actie om. Heb je recent een bestelling geplaatst en toch administratie kosten gekregen dan kan je dit aan aangeven bij onze klantenservice. We kijken dan graag met je mee wat er mogelijk is. Heb je mogelijk onlangs verlengd? Dan zitten hier nooit administratie kosten aan vast. 

Hopelijk wordt het probleem zo snel mogelijk opgelost!

Groetjes, Noor 
Simpel

 

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Marcello de Leijer

Het is een tijdje geleden dat je deze topic hebt geopend, is het probleem inmiddels verholpen? 

Ik verneem het graag!

 

Groet, Noor 
Simpel

Reageer