Skip to main content
Beantwoord

internet

  • 20 november 2022
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Peter Steenbergen

Slecht ontvangst buiten

Beste antwoord door Noor

Hi @Peter Steenbergen

Wat vervelend dat je slecht ontvangst. 

Je kan op onze dekkingskaart controleren en of er wellicht een storing bij jou in de buurt is. Op onze website vind je nog een aantal voorkomende oorzaken. 
Zie je geen storing? Dan kan je het beste jouw simkaart in een andere toestel testten. Ervaar je dezelfde problemen in het andere toestel?
Neem dan even contact op met onze klantenservice. We kijken dan graag met je mee naar het probleem.
 

Hopelijk is het probleem snel opgelost!

Groetjes, Noor
Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Noor
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 323 reacties
  • Antwoord
  • 21 november 2022

Hi @Peter Steenbergen

Wat vervelend dat je slecht ontvangst. 

Je kan op onze dekkingskaart controleren en of er wellicht een storing bij jou in de buurt is. Op onze website vind je nog een aantal voorkomende oorzaken. 
Zie je geen storing? Dan kan je het beste jouw simkaart in een andere toestel testten. Ervaar je dezelfde problemen in het andere toestel?
Neem dan even contact op met onze klantenservice. We kijken dan graag met je mee naar het probleem.
 

Hopelijk is het probleem snel opgelost!

Groetjes, Noor
Simpel


Reageer