Beantwoord

internet bundel in 2 dagen weg

  • 4 March 2020
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

 Op de een of andere manier gaat mijn bundel deze maand zonder dat ik op mijn telefoon zit op... kan iemand mij uitleggen waar het fout gaat?

icon

Beste antwoord door Houscouss 6 March 2020, 15:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Eveline,

Welkom op onze Community!

Wij kunnen allereerst niet inzien waaraan de binnengehaalde MB's zijn verbruikt. Daarnaast is het niet benodigd om op je toestel bezig te zijn om verbruik te maken van internet, je toestel ontvangt gewoon het internet wanneer dit nodig is. In deze topic lees je meer over wat het kan zijn geweest en welke instellingen je hiervoor kan nalopen om het tegen te gaan. Om dit voor in de toekomst te kunnen monitoren waaraan de binnengehaalde MB's worden verbruikt, kan je denken aan een app die dit bijhoudt zoals bijvoorbeeld 'Datamanager'. Datamanager werkt net als een kilometerteller in feite en zal dus pas wanneer de app is gedownload beginnen met optellen.

Voor nu alvast een fijn weekend!

Groetjes, Houssam

Reageer