Beantwoord

Internet gaat op zonder te gebruiken

  • 16 June 2022
  • 2 reacties
  • 307 Bekeken

Ja hallo mijn internet is al bijna op terwijl ik bijna nooit iets gebruik hier klopt niks van .daarom wil ik weten wanneer mijn contract afloop dit is namelijk niet de eerste keer gr timmerije

icon

Beste antwoord door Phil 20 June 2022, 16:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Cobi Timmerij,

Zeer begrijpelijk dat je hier vragen over hebt.

Het door ons geregistreerde verbruik komt rechtstreeks van je simkaart af en wordt daarna verzameld op je verbruiksspecificatie. Ik ga er daarom vanuit dat het aangegeven verbruik wel daadwerkelijk verbruikt is, de vraag is alleen waar je MB's dan precies aan verbruikt zijn. Vanwege privacyregelingen houden wij dat niet bij. Dat zou anders namelijk betekenen dat we precies kunnen inzien welke sites je bezoekt en welke apps je gebruikt. Je kan controleren of je een datamanager ingesteld hebt staan op je telefoon. Een datamanager houdt voor jou bij wanneer je verbruikt, hoeveel je verbruikt en bovenal waar je MB's naartoe gaan. Hierdoor krijg je meer inzicht in je verbruik en kan je apps die veel verbruiken bijvoorbeeld beperken of uitschakelen.

Via de community kan ik verder geen gegevens van je abonnement inzien zoals de einddatum van je contract. Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice om meer informatie in te winnen.

Groetjes,

Phil

Ik heb dit twee keer gehad. Beide keren kwam het doordat de contacts database (Android) corrupt was. Dit was met oudere versies van Android. Je telefoon blijft dan continue synchroniseren en gebruikt dan heel veel data.

Je moet dan alle gegevens van de Contacts app verwijderen en hem opnieuw laten synchroniseren.

Reageer