Beantwoord

Internet op de IPhone 11

  • 9 July 2024
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Goedenmiddag,

Ben gisteren overgestapt van kpn(youphone) naar simpel en had met kpn helemaal geen internet meer sinds 3 weken. Nu heb ik simpel en merk dat soms het internet wegvalt en ik alleen maar 3g heb ipv 4g. Nulees ik heel veel over dat het aan de iphone 11 kan liggen. Weet iemand hier meer over? Heb alles wat op de simpel site staat al geprobeerd maar niks helpt helaas.

icon

Beste antwoord door Jahduar 11 July 2024, 13:43

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Hi @DionevdBerg,

 

Begrijpelijk dat je dit even navraagt. Ik help je graag verder.

 

Zou je de onderstaande stappen voor mij door willen nemen en mij laten weten of het heeft geholpen?

1. Controleer of je toestel up-to-date is en start je toestel opnieuw op. 

2. Heb je de APN-instellingen al correct ingesteld? Via https://www.simpel.nl/klantenservice/toestelhulp kan je het merk toestel aanklikken dat je gebruikt en vervolgens ga je naar Internet > Handmatig instellen. 

3. Om uit te sluiten of het aan het netwerk ligt of je toestel, kan je de simkaart in een ander toestel testen. Ervaar je nog steeds problemen met het andere toestel? 

 

Groet, Jahduar

Simpel

 

 

Hoi Jahduar, 

Bedankt voor je reactie. Apn staat ingesteld zoals beschreven op de site en mn iphone is helemaal up to date. heb de simkaart in een ander toestel geprobeerd maar weet nou niet zo goed of het aan mijn telefoon ligt of aan de simkaart. denk haast aan mijn telefoon ivm dat bij de vorige provider het ook al niet werkte. Weet jij of het zou helpen om een ander toestel te kopen?

Reputatie 6

Hi @DionevdBerg 

Als je eerst klant was van Youfone dan kun je niet overgestapt zijn van KPN. Alleen Youfone kan je nummer dan vrijgeven. Met name internet wordt ook geleverd dan door Youfone. 

Voor zover ik lees is het een ingewikkeld  probleem dat bij meerdere telefoons speelt. Bij Odido lijkt het minder actueel te zijn wat ik zo lees.

Tip, ik zou eerst eens de telefoon na laten kijken bij een Apple store. 

Badge +3

Hi @DionevdBerg,

 

Je geeft aan de simkaart in een ander toestel geprobeerd te hebben.

Ervaar je in het andere toestel hetzelfde probleem?

 

Groet, Jahduar

Simpel

Reageer