Sinds een aantal dagen overgestapt naar Simpel. Helaas blijkt dat ik de internetproblemen die ik had bij KPN (via Simyo) meeverhuisd heb naar Simpel: links in het scherm staat meestal 3G en soms 4G. Bij Instellingen/Mobiel Netwerk/Opties mobiele data/Gesprekken en Data staat altijd 4G aangevinkt. WiFi werkt prima, maar buiten het bereik van WiFi werkt internet dan weer wel dan weer niet. Dit is precies de reden waarom ik weggegaan ben bij Simyo waar massaal geklaagd werd over dit probleem vooral in relatie met de iPhone 11 maar ook met de iPhone SE. Nu lees ik in de community dat dit probleem ook bij Simpel speelt. Vanzelfsprekend heb ik alle genoemde adviezen al opgevolgd maar zonder resultaat helaas. Nog een goede suggestie?
Internet op iPhone SE
Beste antwoord door Snowboard
Hi
Ook al begrijp ik je reactie, het probleem van
Maar
PieterJan, als je eerder een sim only had bij de andere provider en nu ook weer bij Simpel zal vrees ik de enige oplossing zijn als het probleem netwerk gerelateerd is een andere telefoon. Ook al heeft het netwerk van Odido andere apparatuur (merk) aan de masten zijn daar ook problemen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.