Skip to main content

Ik heb het zelfde abonnement als mijn broertje en regelmatig als we beide op internet zitten werkt bij mijn broertje de 4g perfect en bij mij heb ik 0 internet! Het ligt niet aan mijn telefoon wat ik eerst dacht want ik heb ondertussen al een nieuwe telefoon!

Hi @Julian .

Controleer even of de APN goed staat ingesteld. Je kunt daarvoor toestelhulp, handmatig instellen (internet) gebruiken..

APN instellingen

Toestelhulp

 


Hi @Julian, dat is vervelend!

Je moet natuurlijk wel kunnen internetten met jouw abonnement. 

Onze ​​​​​@Snowboard heeft je al een goede tip gegeven! Mocht dit niet de oplossing zijn geweest dan raad ik je aan om contact  met ons op te nemen zodat wij inhoudelijk jouw gegevens kunnen zien en controleren en of alles goed staat. Uiteraard kijken we ook met je mee naar een passende oplossing! 

Hopelijk is het probleem snel opgelost en kan je weer zorgeloos internetten! 

Ik wens je een fijne dag.

Groetjes, Noor 
Simpel


Reageer