Beste Simpel community,
Op 10 juni jl. heb ik een sim-only abonnement bij Simpel afgesloten. Hoewel ik een internetbundel met 4GB heb afgesloten, wordt voor de derde keer op rij al aan het begin van de bundelperiode mijn internetbundel gehalveerd naar 2GB (zie toegevoegde screenshot, mijn nieuwe bundel is 10 augustus jl. ingegaan en ik heb nog maar 100+ MB gebruikt).
Ik vroeg mij af of er binnen de Simpel community soortgelijke ervaringen zijn. Of kan de Simpel klantenservice mij misschien uitleggen hoe dit kan? Het is vervelend om na drie factuurperioden al 6 GB op mijn internetbundel gekort te zijn.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Met vriendelijke groet,
Marius
Antwoord
Internetbundel al voor derde keer gehalveerd
Beste antwoord door Youri
Beste Marius,
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb alles even nagelopen en ontdekt dat je eerste bestelling 2 GB internet inbegrepen had en dat je deze hebt gewijzigd naar 4 GB. Alleen deze wijziging is niet juist verwerkt in ons systeem. Je kreeg hierdoor de 2 GB i.p.v. 4 GB in het telecomsysteem terwijl Mijn Simpel netjes 4 GB weergeeft zoals bedoeld. Dit heeft er ook voor gezorgd dat je geen facturen hebt ontvangen. Je hebt inmiddels opnieuw 4 GB ontvangen. We bellen je later vandaag over de facturen.
Vriendelijke groet,
Youri Treur
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb alles even nagelopen en ontdekt dat je eerste bestelling 2 GB internet inbegrepen had en dat je deze hebt gewijzigd naar 4 GB. Alleen deze wijziging is niet juist verwerkt in ons systeem. Je kreeg hierdoor de 2 GB i.p.v. 4 GB in het telecomsysteem terwijl Mijn Simpel netjes 4 GB weergeeft zoals bedoeld. Dit heeft er ook voor gezorgd dat je geen facturen hebt ontvangen. Je hebt inmiddels opnieuw 4 GB ontvangen. We bellen je later vandaag over de facturen.
Vriendelijke groet,
Youri Treur
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
