Hallo,
Afgelopen weekends tijdens uitje wandeling kreeg ik ineens geen internet meer. Eerste instantie dacht ik dat ik geen signal hebt in de omgeving. Maar blijk later thuis, met eigen wifi, zie ik dat ik 2 mails hebben gekregen van simpel. Eerste mail rond 17:00u dat mijn buitenbundelkosten zijn opgelopen tot € 40,00. Tweede mail rond 18:00u, dat mijn abonnement is geblokkeerd door oplopende kosten tot € 50,00.
Ik ben veronderstelling dat wij als klant een sms notificatie/melding zouden ontvangen voor mijn internetbundel verbruikt bij 80% en/of 100% verbruik.
Helaas heb ik geen sms/notificatie ontvangen.
Na 7 jaar trouwe klant te zijn geweest, ben ik geschokt dat deze situatie zich bij mij voordoet
Kunnen jullie dit voor mij nakijken? Klopt het wel dat jullie geen notificatie meer sturen bij verbruikt van internetbundel? Ik hoop dat jullie hier oplossingen voor mij nog kunnen bieden.