Beantwoord

Inzicht verbruik in Mijn Simpel loopt achter

  • 19 October 2023
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Momenteel zit ik in zuid-frankrijk en als ik mijn actuele verbruik wil inzien, zijn de gegevens tot 16 oktober bijgewerkt. En het is nu de 19e! Voorheen werden deze gegevens binnen enkele uren bijgewerkt. Nu zitten er dus 3 dagen tussen. Op deze manier hou ik geen goed zicht op mijn actueel dataverbruik. Dit probleem speelt al minstens een week. Wat is er aan de hand en hoe wordt dit opgelost?!

icon

Beste antwoord door Damien 20 October 2023, 11:32

Bekijk origineel

4 reacties

Update: heb mijzelf uitgelogd en weer aangemeld. Krijg nu actuele verbruiksgegevens. Wellicht definitief opgelost (?)

Reputatie 1
Badge +8

Update: heb mijzelf uitgelogd en weer aangemeld. Krijg nu actuele verbruiksgegevens. Wellicht definitief opgelost (?)

 

Hi @Eagle 

Welkom op de community!

 

Fijn dat uitloggen en weer inloggen het probleem heeft verholpen. Zoals je waarschijnlijk hebt gezien hebben we een nieuwe app, maar die heeft nog wat lichte kuren. We zijn er mee bezig :) 
Mocht je meer issues hebben, neem gerust even contact op, dan kijken we eteen even met je mee.

 

Een fijne reis nog verder! 

 

Groet, Damien
Simpel

Het ziet ernaar uit dat ik toch steeds moet uitloggen en weer inloggen om de meest recente data te zien, terwijl mijn partner ingelogd blijft en het meest recente verbruik meteen ziet.

Zij heeft Android en ik heb een iPhone (up to date). 

Kan dit op een of andere manier opgelost worden? 

Het lijkt mij dat het probleem bij Simpel ligt en zo niet dan hoor ik graag suggesties om het opgelost te krijgen.

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Eagle 

 

Wat vervelend dat het nog steeds niet correct werkt!

 

We hebben inderdaad een issue met de vernieuwde app op iPhone. We zijn er mee bezig om de problemen op te lossen, echter gaat dit niet zonder horten of stoten😉

Mijn excuses voor het ongemak! 

 

Groet, Damien
Simpel

Reageer