Update: heb mijzelf uitgelogd en weer aangemeld. Krijg nu actuele verbruiksgegevens. Wellicht definitief opgelost (?)
Update: heb mijzelf uitgelogd en weer aangemeld. Krijg nu actuele verbruiksgegevens. Wellicht definitief opgelost (?)
Hi @Eagle
Welkom op de community!
Fijn dat uitloggen en weer inloggen het probleem heeft verholpen. Zoals je waarschijnlijk hebt gezien hebben we een nieuwe app, maar die heeft nog wat lichte kuren. We zijn er mee bezig :)
Mocht je meer issues hebben, neem gerust even contact op, dan kijken we eteen even met je mee.
Een fijne reis nog verder!
Groet, Damien
Simpel
Het ziet ernaar uit dat ik toch steeds moet uitloggen en weer inloggen om de meest recente data te zien, terwijl mijn partner ingelogd blijft en het meest recente verbruik meteen ziet.
Zij heeft Android en ik heb een iPhone (up to date).
Kan dit op een of andere manier opgelost worden?
Het lijkt mij dat het probleem bij Simpel ligt en zo niet dan hoor ik graag suggesties om het opgelost te krijgen.
Hi @Eagle
Wat vervelend dat het nog steeds niet correct werkt!
We hebben inderdaad een issue met de vernieuwde app op iPhone. We zijn er mee bezig om de problemen op te lossen, echter gaat dit niet zonder horten of stoten😉
Mijn excuses voor het ongemak!
Groet, Damien
Simpel