Beantwoord

Kaart voor GPS

  • 15 October 2020
  • 6 reacties
  • 250 Bekeken

Hoe kom ik aan een telefoon kaartje voor mijn GPS kan ik die van jullie krijgen? 

icon

Beste antwoord door Phil 16 October 2020, 15:41

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @keesvrolijk,

Leuk dat je geïnteresseerd bent in een abonnement bij ons!

Je kan gemakkelijk en snel via onze site een bestelling plaatsen. Op de homepage zie je rechts gelijk al onze bundels en bijbehorende prijzen staan. Middels de groene bestelknop kom je in het bestelproces terecht en kan je jouw persoonlijke gegevens invullen. Aangezien je de simkaart in een GPS apparaat wilt gebruiken moet ik wel een kleine kanttekening plaatsen; onze simkaarten zijn geoptimaliseerd voor het gebruik in een mobiele telefoon. Er bestaat zodoende een kans dat onze simkaart niet naar behoren functioneert in het apparaat waar jij de simkaart in wilt gebruiken. Ook is de ondersteuning vanuit ons bij het gebruik in een dergelijk apparaat beperkt.

Groetjes,

Phil

Ik heb al een abonnement bij jullie kan ik daar niks mee? Een 2e kaart of zo?

Met vriendelijke groeten kees vrolijk 

Reputatie 6

Per 06 aansluiting is er maar 1 simkaart. Je neemt een gok. Wil je je daarvoor lange(re) tijd vastleggen? Zou maandelijks opzegbaar dan niet beter zijn? Werkt simkaart 1 niet verwacht ik geen wonderen van simkaart 2 voor je GPS. 

Laat maar

Bedankt

Reputatie 4
Badge +8

Ik heb al een abonnement bij jullie kan ik daar niks mee? Een 2e kaart of zo?

Met vriendelijke groeten kees vrolijk 

Eigenlijk geeft Snowboard het antwoord al een beetje. Per abonnement kan er maar 1 simkaart actief zijn, je hebt de optie om een geheel nieuw abonnement te bestellen. Gezien je situatie is het echter aan jou om te oordelen of dat gewenst is ja of nee. Al heb ik het idee dat je al een keuze hebt gemaakt aan je meest recente reactie te zien :wink: .

Ik heb geen keuze gemaakt ,ik heb die GPS aangeschaft dacht dat het simpel was ,ik laat het maar aan de jonge lui over ,bedankt allemaal

Reageer