Beantwoord

Kan tegoed niet gebruiken

  • 4 juni 2020
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Het plafond is bereikt door een 0900 nummer, maar er is nog MB tegoed (bijna 5GB).

Ondanks dit resterende tegoed kan ik niet op internet.

 

Heeft iemand een idee waar dit door komt? Telefoon instelling zijn ongewijzigd.

icon

Beste antwoord door Houscouss 5 juni 2020, 14:42

Hoi Wes,

Welkom op onze Community!

Het ingestelde Plafond zorgt ervoor dat je geen buitenbundelkosten kan maken boven het ingestelde bedrag. Het verbruiken van je eigen bundel zorgt niet voor buitenbundelkosten, pas wanneer het eigen tegoed volledig is verbruikt uiteraard. Indien je geen werkend mobiele internet hebt, wil ik je vragen onze stappenplan te volgen. Mocht je na de stappen te hebben doorlopen nog steeds geen werkend internet hebben, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Groetjes,

Houssam

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Wes,

Welkom op onze Community!

Het ingestelde Plafond zorgt ervoor dat je geen buitenbundelkosten kan maken boven het ingestelde bedrag. Het verbruiken van je eigen bundel zorgt niet voor buitenbundelkosten, pas wanneer het eigen tegoed volledig is verbruikt uiteraard. Indien je geen werkend mobiele internet hebt, wil ik je vragen onze stappenplan te volgen. Mocht je na de stappen te hebben doorlopen nog steeds geen werkend internet hebben, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Groetjes,

Houssam

Reageer