Skip to main content

klachten neerleggen bij klant

  • December 11, 2025
  • 1 reactie
  • 6 Bekeken

machinewolfheart
Forum|alt.badge.img

ik ben ooit tot mijn spijt overgestapt naar simpel, wat een chaos is t daar zeg, slecht nederlands sprekende medewerkers, vertellen mij dat het aan mijn toestel ligt dat ik geen internet heb.

Dit heb ik uiteraard nagevraagd en alleen met een echt oud toestel zou dit van toepassing zijn, nu verzinnen ze maar wat om van mij af te zijn.

Ik ga ook weg bij simpel, dit is de druppel, echt een slecht bedrijf!

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • December 11, 2025

Beste ​@machinewolfheart ,

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp dat dit een erg vervelende ervaring voor je is en dat je het gevoel hebt niet goed geholpen te zijn. Mijn excuses dat je dit zo hebt ervaren.

Als je geen internet hebt, ligt dat meestal niet aan het toestel zelf maar kan het te maken hebben met de instellingen van je simkaart of de netwerkverbinding. We kijken dit graag persoonlijk met je na, zodat je niet van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Wil je ons via een privébericht je gegevens sturen (telefoonnummer en klantnummer)? Dan kunnen we dit samen controleren en zorgen dat je verbinding weer werkt zoals het hoort.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Groet, 

Raveena

Simpel