Hi @Freekvanoene,
Dat lijkt me inderdaad niet fijn, om telkens zo lang te moeten wachten op je mailtjes.
Ik los dit natuurlijk graag met je op. Ik heb wel enkele vragen.
Ervaar je dit probleem, ook met andere applicaties? (Whatsapp, Facebook, etc.)
Ben je, wanneer je dit probleem ervaart, verbonden met de WiFi, of met het internet van Simpel?
Ik verneem graag van je, zodat we dit zsm kunnen oplossen.
Groet, Jahduar
Simpel
Hoi Jahduar, weet niet of het een goede oplosstng is maar heb instellingen van inkomende server gewijzigd van ssl/tls nasr ssl/tls alle certificaten. Nu komen ze binnen maar weet niet of dit veilig en goed is.
Freek
Hi @Freekvanoene,
Fijn om te lezen dat het probleem opgelost is.
Mocht je in de toekomst nog problemen ervaren, dan hoor ik dat natuurlijk graag, zodat ik je verder kan helpen.
Voor nu wil ik je een zonnige dag toewensen.
Groet, Jahduar
Simpel